THRIVING BUSINESS//

Υγιείς σχέσεις με την ομάδα σας… από απόσταση

Ακολουθούν 3 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε σημαντικά τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους σας.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί οι ψηφιακές συναντήσεις οδηγούν σε παρεξηγήσεις.
-Τι μπορείτε να κάνετε ως ομάδα για να ενισχύσετε την επαφή σας.


Η τηλεργασία σε συνδυασμό με τη διατήρηση υγιών σχέσεων σίγουρα αποτελεί μία πρόκληση. Και να για να καταφέρετε, θα πρέπει να προστατεύσετε την ψυχική υγεία τη δική σας και των συναδέλφων σας. 

Ακολουθούν 3 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε σημαντικά τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους σας.

Κάντε αξιολόγηση

Οι ψηφιακές συσκέψεις μπορεί να μην σας επιτρέπουν να δείτε την αλλαγή στη συμπεριφορά ή τη διάθεση των συναδέλφων σας. Με τόσα καθήκοντα σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο, μπορεί να χαθούμε στις σκέψεις και στις ανησυχίες μας.  

Ένας τρόπος να δημιουργήσετε την ευκαιρία της επαφής είναι να καθιερώσετε μια συνάντηση, όπου θα αξιολογείτε την σωματική, συναισθηματική και πνευματική σας ευεξία, σε μία κλίμακα 1-5. Αυτή η συνάντηση μπορεί να είναι μικρή ή πιο μεγάλη σε διάρκεια, ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας και αποτελεί μία πολύ καλή ευκαιρία για τους συναδέλφους να αναφέρουν ζητήματα που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα γίνονταν γνωστά. 

Ορίστε νέες ψηφιακές ρουτίνες και κανόνες της ομάδας 

Για να καλλιεργήσετε μια κουλτούρα αποδοχής και ενσυναίσθησης, είναι κρίσιμο να καθιερώσετε τακτικά σημεία επικοινωνίας. Η απόσταση διευκολύνει τις παρεξηγήσεις, τις διαφωνίες και την στενοχώρια – ειδικά κατά τη διάρκεια online συνομιλιών και ψηφιακών meetings. 

Από κοντά, είναι πιο εύκολο να διαβάσει κανείς τη γλώσσα του σώματος και να κάνει επεξηγηματικές ερωτήσεις. Στον ψηφιακό κόσμο, τα μηνύματα συχνά χάνονται στη μετάφραση και είναι όλο και πιο δύσκολο να ερμηνεύσουμε και να αξιολογήσουμε τις προτεραιότητες και τις συζητήσεις.

Γι’ αυτό το λόγο, η καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων της ομάδας αυξάνει την αποδοτικότητα μακροπρόθεσμα. Για παράδειγμα μπορείτε να καθιερώστε κάποιες “ενδείξεις” που διευκρινίζουν την προτεραιότητα εκείνων των καθηκόντων που είναι επείγοντα και απαιτούν άμεση προσοχή. Υπογραμμίστε ένα μήνυμα με ένα διαφορετικό χρώμα ή τοποθετήστε την λέξη “επείγον” πριν το μήνυμα για να το τονίσετε στα μέλη της ομάδας και απαντήστε αμέσως σε αυτού του είδους τα μηνύματα, για να μην περιμένουν οι συνάδελφοί σας απάντηση. 

Αποτρέψτε το burnout και την εξάντληση της ομάδας αλλάζοντας τις αλληλεπιδράσεις σας 

Αλλάξτε τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους σας και αποκτήστε πιο ουσθαστικές σχέσεις. Μερικοί τρόποι για να βρείτε χρόνο για επικοινωνία είναι οι εξής: 

-Κάντε διάλειμμα 10-15 λεπτά και παίξτε ένα σύντομα παιχνίδι μαζί
Φάτε μαζί μεσημεριανό, ακόμα και εξ αποστάσεως
-Οργανώστε ομαδικές προπονήσεις και ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον στις προκλήσεις
-Ασχοληθείτε με τον ψηφιακό εθελοντισμό, όπως η δημιουργία καρτών για τους ασθενείς στα νοσοκομεία. 

Η νέα μας καθημερινότητα είναι μια ευκαιρία να προσφέρουμε και να λάβουμε μεγαλύτερη υποστήριξη ο ένας από τον άλλον.

Για να λαμβανεις τα καλύτερα άρθρα μας στο email σου, γράψου στο Newsletter μας.

Διάβασε ακόμα:

9 ειδικότητες που διαμορφώνουν την αγορά εργασίας του μέλλοντος

Οι συναισθηματικές επιπτώσεις της μακροχρόνιας απόστασης στο χώρο εργασίας

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Languishing: Το κυρίαρχο συναίσθημα του 2021

THRIVING BUSINESS//

Πώς να ενισχύσετε το ανθρώπινο στοιχείο στη δουλειά

ΕΥΕΞΙΑ//

8 ασκήσεις για την ενίσχυση των οστών σου

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης