ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τρόποι για να ξεπεράσετε την κακή διάθεση

Θα σας δώσω 3 απλούς κανόνες για να κατακτήσετε τη διάθεσή σας.

Αν βρίσκεστε εδώ και ψάχνετε για εύκολους τρόπους να ξεπεράσετε και να αντιστρέψετε την κακή διάθεση, επιτρέψτε μου να σας πω ότι είστε ένα βήμα πιο κοντά για να αποκτήσετε τον έλεγχο της διάθεσής σας. Λοιπόν, ξεκινάμε; 

Θα σας δώσω 3 απλούς κανόνες για να κατακτήσετε τη διάθεσή σας. Είστε εδώ αφού (i) αναγνωρίζετε τα συναισθήματά σας, (ii) γνωρίζετε τις βλαβερές συνέπειες του να παραμένετε θυμωμένοι ή απογοητευμένοι και (iii) είστε πρόθυμοι να το διαχειριστείτε αποτελεσματικά. 

Λοιπόν, ας μεταβούμε αμέσως στους κανόνες.

Νούμερο 1. Σκάψτε πιο βαθιά μέσα σας για να μάθετε τι σας χαλάει τη διάθεση

Είναι σημαντικό να αναλύσετε και να μελετήσετε τα ερεθίσματα της κακής σας διάθεσης. Είναι κάτι δικαιολογημένο όπως ένα αγενές αφεντικό ή εκνευριστικοί  υπάλληλοι-συνάδελφοι;  Ή μήπως είναι η απλή αλλαγή των καιρικών φαινομένων που σας ενοχλεί; Εξοργίζεστε εύκολα ή ασκείτε συναισθηματική ανθεκτικότητα

Νούμερο 2. Μάθετε να ανακτάτε τον έλεγχό σας

Μέχρι τώρα, έχετε ορίσει τους παράγοντες που υποκινούν τον θυμό και την οργή μέσα σας. Σε αυτό το βήμα, πρέπει να διαφοροποιήσετε τις περιστάσεις που δεν έχετε κανέναν έλεγχο από αυτές που βρίσκονται υπό τον έλεγχό σας. Πρέπει να προσπαθήσετε να μάθετε πώς μπορείτε να παρακολουθείτε τη συναισθηματική σας απόκριση, ανεξάρτητα από το πόσο διεγερτική μπορεί να φαίνεται η κατάσταση. Πρέπει να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας ότι η ηρεμία είναι η απόλυτη δύναμη. Πρέπει να αφήσετε τα ασήμαντα ερεθίσματα που σας ενοχλούν και σας χαλάνε τη διάθεση.

«Η ζωή είναι 10% αυτό που σου συμβαίνει και 90% πώς αντιδράς σε αυτό»

Νούμερο 3. Επαναλάβετε απλές συνήθειες

Οι απλές αλλά αποτελεσματικές συνήθειες για να ξεπεράσετε την κακή διάθεση και να ενεργοποιήσετε την ευτυχία είναι: ασκήσεις βαθιάς αναπνοής και επίγνωσης, βγαίνοντας έξω στη φύση, διαβάζοντας ή παρακολουθώντας κάτι αστείο, μαγειρεύοντας ένα νόστιμο γεύμα και φυσικά μιλάμε με ένα αγαπημένο πρόσωπο.

Θυμηθείτε, εάν μπορείτε πάντα να διοχετεύετε την ενέργειά σας σε κάτι δημιουργικό, τότε γιατί να τη σπαταλάτε ανησυχώντας και παραμένοντας θυμωμένοι

Απλά βήματα που χρειάζονται την συγκέντρωσή σας και λίγο από τον χρόνο σας, όπως όλα τα σημαντικά πράγματα στην ζωή. Η Ελίζαμπεθ Τζορτζ είπε κάποτε «Η ευγένεια είναι δύναμη υπό έλεγχο. Είναι η ικανότητα να παραμένεις ήρεμος, ό,τι κι αν συμβεί». 

Για να λαμβανεις τα καλύτερα άρθρα μας στο email σου, γράψου στο Newsletter μας.

Διάβασε ακόμα:

Ήσυχοι άνθρωποι – Πώς σκέφτονται και πώς λειτουργούν

Πώς να αντιμετωπίσεις όσους σε πληγώνουν;

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

7 καθημερινές συνήθειες που ενισχύουν την ψυχική σου δύναμη

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Αυτές τις γιορτές μην σκέφτεστε iPhones: Βρείτε τον πραγματικό σας εαυτό

ΕΥΕΞΙΑ//

Πώς να αποφύγεις τα πιασίματα στο γραφείο

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης