ΕΥΕΞΙΑ//

Το Μικροβήμα που βοηθά την Arianna Huffington να κάνει Thrive

Η ιδρύτρια και CEO της Thrive Global μοιράζεται την στρατηγική επαναφόρτισής της και τις συμβουλές που θα έδινε στο νεότερο εαυτό της.

Το αγαπημένο μου Μικροβήμα σχετίζεται με όλους τους πυλώνες της Thrive Global γιατί αφορά στον ύπνο, που είναι το θεμέλιο της σωματικής και της ψυχικής μας ευεξίας. Τι κάνω; Επιλέγω μια στιγμή κάθε βράδυ που θα απενεργοποιήσω τις συσκευές μου και θα τις απομακρύνω από την κρεβατοκάμαρά μου. Τα κινητά μας είναι αποθήκες όλων όσα χρειάζεται να ξεφορτωθούμε για να κοιμηθούμε – οι λίστες μας, τα μηνύματα, τα emails, οι απαιτήσεις της ημέρας. Επομένως, φορτίζοντας τις συσκευές μας σε ένα άλλο δωμάτιο, μπορούμε να και εμείς ξυπνάμε φορτισμένοι, όπως ακριβώς και τα κινητά μας. Και οτιδήποτε μας επιτρέπει να κοιμηθούμε καλύτερα, βελτιώνει και τη συγκέντρωσή μας, την επαφή με τον εαυτό μας, την ενέργειά μας και την ικανότητά μας να πούμε όχι στο ανθυγιεινό φαγητό. 

Πριν μερικά χρόνια άρχισα να παρατηρώ πώς το να φορτίζω το κινητό στο δωμάτιό μου επηρέαζε τον ύπνο μου. Και από τότε, έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι ακόμα κι όταν δε χρησιμοποιούμε τις συσκευές μας, ένα μέρος του εγκεφάλου μας εξακολουθεί υποσυνείδητα να αναμένει έναν περισπασμό. Επίσης, το μπλε φως που οι συσκευές εκπέμπουν, περιορίζει την μελατονίνη, την ορμόνη που σχετίζεται με τη ρύθμιση του ύπνου. Όταν λοιπόν ξεκίνησα να βγάζω τις συσκευές από το δωμάτιό μου ως μέρος της βραδινής μου ρουτίνας, η ποιότητα του ύπνου μου βελτιώθηκε. 

Ένα από τα προϊόντα που αγαπώ πολύ είναι το Thrive Reset, που βασίζεται στη νευροεπιστήμη και δείχνει ότι μπορούμε να επανέλθουμε από το στρες σε μόλις 60-90 δευτερόλεπτα. Μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου προσωπικό Reset, επιλέγοντας εικόνες, quotes και ήχους που σου φέρνουν ηρεμία και χαρά. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το Thrive Reset στα ομαδικά meetings, παίζοντας το Reset άλλου ατόμου κάθε εβδομάδα. Αυτό όχι μόνο μας βοηθά να διαχειριστούμε το στρες και να χτίσουμε βαθύτερες σχέσεις ως ομάδα, αλλά είναι και ένας διασκεδαστικός τρόπος να ξεκινάμε τα meetings. 

Για να τον βοηθήσω να περιορίσει το στρες, θα έλεγα στο νεότερο εαυτό μου να μην παρασυρθεί από τη συλλογική ψευδαίσθηση ότι το burnout και η εξάντληση είναι το τίμημα της επιτυχίας. Για την ακρίβεια, θα ήταν πολύ πιο επιτυχημένη, χαρούμενη και ικανοποιημένη, αν με συνέπεια αποφορτιζόταν. Το μεγαλύτερο ερώτημα βέβαια είναι αν θα άκουγε! Ένας τρόπος για να μειώσω το στρες μου τώρα είναι μιλώντας με τις κόρες μου, ή κάνοντας μια βόλτα ή και τα δυο μαζί. Αυτές οι δραστηριότητες με χαροποιούν και με βοηθούν να επαναπροσδιορίζω όποια πρόκληση κι αν αντιμετωπίζω. 

Ένα από τα πράγματα που βρίσκω ιδιαίτερα χρήσιμα τόσο στα workshops, όσο και στο Thrive app είναι ο τρόπος που μας στηρίζουν στην απόκτηση της συνήθειας της ενσυνειδητότητας, της επαφής με τον εαυτό μας. Αυτή είναι μια δεξιότητα που μπορούμε να αποκτήσουμε, σαν μια οποιαδήποτε άλλη. 

Ακόμα αγαπώ την κοινότητα μας και την αφήγηση ιστοριών από τα πρότυπα, αλλά και άλλους που αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις με εμάς. Η αφήγηση ιστοριών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία αλλαγής της συμπεριφοράς και με εμπνέει πολύ να διαβάζω πώς οι άλλοι βρίσκουν τρόπους να καλλιεργούν την ευεξία τους και να ευημερούν. 

Για να λαμβανεις τα καλύτερα άρθρα μας στο email σου, γράψου στο Newsletter μας.

Διάβασε ακόμα:

Τι είναι το NLP και πώς αυτό μπορεί να με βοηθήσει;

Τη νέα χρονιά, επένδυσε στον εαυτό σου

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Κι όμως η ηχορύπανση προκαλεί στρες – Μάθε πώς να το διαχειριστείς

ΠΡΟΣΩΠΑ//

Μαρία Μπεκατώρου: «Έχω Την Καλύτερη Σχέση Με Τον Ύπνο Που Μπορείς Να Φανταστείς»

ΠΡΟΣΩΠΑ//

Στέλιος Παρλιάρος: «Τις Καλύτερες Δημιουργίες Μου Τις Έχω Σκεφτεί Στον Ύπνο Μου»

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης