ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Θέλεις να αποκτήσεις τον έλεγχο των συναισθημάτων σου; Οι επιστήμονες σου δείχνουν πώς να το πετύχεις

Τα συναισθήματά μας, έχουν αρκετά μεγάλη δύναμη. Μάθε πώς να τα ελέγξεις, σύμφωνα με την επιστήμη.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς να αναγνωρίζεις όσα νιώθεις.
-Πώς να ξεπεράσεις τα αρνητικά σου συναισθήματα.


Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο άσχημα μπορούν να είναι ορισμένα συναισθήματα. Τίποτα δεν μπορεί να μας ρίξει περισσότερα από το αίσθημα πανικού και της σύγχυσης.

Τα συναισθήματα έχουν ενέργεια

Ο επιστήμονας David Hawkins απέδειξε ότι τα συναισθήματα έχουν κυριολεκτικά μετρήσιμη ενέργεια και επηρεάζουν τα κύτταρα του οργανισμού μας, μέσω του εγκεφάλου. Σε σχετικό βιβλίο του, αναλύει πώς αλλάζουν τα κύτταρά μας όταν βιώνουμε θετικά συναισθήματα. Μάλιστα όσο πέφτει η σχετική μονάδα μέτρησης, και φτάνει κάτω από το 200, τα κύτταρά μας πεθαίνουν. Συναισθήματα όπως το μίσος, η ντροπή, η απελπισία και το άγχος ευθύνονται για την πτώση της μονάδας μέτρησης.

Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που πρέπει να ελέγχουμε τα συναισθήματά μας τόσο για την ψυχική μας υγεία, όσο και για την γενικότερη κλινική μας εικόνα.

Αναγνώρισε το συναίσθημα που νιώθεις

Για να αντιμετωπίσουμε τα συναισθήματά μας, πρέπει πρώτα να τα αναγνωρίσουμε. Μοιάζει περίεργο αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε όλοι, Σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας, Travis Bradberry:

«Η έρευνα μας έδειξε ότι μόνο το 36% των ανθρώπων μπορούν να το κάνουν αυτό, κάτι που συμβαίνει γιατί συχνά μπερδεύουμε τα συναισθήματά μας μεταξύ τους.»

Για αυτό άλλωστε, το σχετικό γράφημα είναι τόσο χρήσιμο.

Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να εξερευνήσεις τα συναισθήματά σου και για να βρεις τι ακριβώς νιώθεις. Συνήθως, οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι κατανοούν τα συναισθήματά τους από «μέσα» προς τα «έξω», όπως τα παρουσιάζει το σχετικό γράφημα. Έχε το γράφημα μαζί σου ώστε να ξέρεις ακριβώς ανά πάσα στιγμή σε ποιο κομμάτι συναισθημάτων ανήκεις.

Κάνε την επιλογή σου

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για το πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, αν νιώθεις αντίσταση ώστε να πετύχεις τον σκοπό σου. Ας υποθέσουμε ότι μαθαίνεις κάτι καινούργιο και έχεις μπερδευτεί.

Έχεις τις εξής επιλογές:

Σύγχυση → αντίσταση και/ ή απόρριψη →απελπισία → θυμός → απόρριψη κατάστασης → μηδενική γνώση του αντικειμένου

Ή

Σύγχυση → συγκέντρωση → περιέργεια → εις βάθος μελέτη → ενσυναίσθηση → εκμάθηση

Εσύ ποιο από τα δύο θα επιλέξεις; Είναι στο χέρι σου!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας η Thrive Global Greece θα πραγματοποιήσει ένα δωρεάν webinar, με στόχο τη βελτίωση της ψυχικής μας υγείας.

Δες αναλυτικά το πρόγραμμα του webinar και δήλωσε συμμετοχή.

Διάβασε ακόμα:

5 Αλήθειες Για Τα Συναισθήματα

Πώς Θα Διαχειριστείς Τα Αρνητικά Συναισθήματά Όταν Αυτά Σε Κατακλύζουν

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

5 Αλήθειες Για Τα Συναισθήματα

COVID-19//

Η σημασία της διαχείρισης των συναισθημάτων την εποχή του κορονοϊού

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τι (πρέπει να) σου λέει η εσωτερική σου φωνή

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης