ΕΥΕΞΙΑ//

Tα 5 Πρόσωπα Της Αϋπνίας

Αναγνώρισέ τα γιατί κάποιο ίσως σε αφορά.

Νομίζεις ότι αϋπνία έχεις μόνο αν δυσκολεύεσαι να αποκοιμηθείς το βράδυ όταν πέφτεις στο κρεβάτι για ύπνο; Κι όμως, η αϋπνία έχει πολλά και διαφορετικά πρόσωπα πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να σε αφορά αν κάποιο από τα παρακάτω ισχύει στην περίπτωση σου.

-Δυσκολεύεσαι να αποκοιμηθείς;
-Ξυπνάς πολύ πρωί και δεν μπορείς να ξανακοιμηθείς;
-Κάνεις διακεκομμένο ύπνο κι όχι συνεχόμενο (κοιμάσαι και ξυπνάς μέσα στη νύχτα);
-Ξυπνάς ενώ κοιμάσαι και δεν μπορεί να σε «ξαναπάρει» ο ύπνος;
-Έχεις ημερήσια συμπτώματα όπως υπνηλία, νευρικότητα, ευερεθιστότητα, μειωμένη απόδοση;

Να θυμάσαι ότι δεν χρειάζεται να έχεις όλα τα παραπάνω για να πάσχεις από αϋπνία. Ένα αρκεί!

Τι άλλο χρειάζεται να ξέρεις; Ότι το πρόβλημα της αϋπνίας κατά κανόνα δεν λύνεται από μόνο του αφού στις περισσότερες περιπτώσεις αιτία της είναι η απορρύθμιση του βιολογικού ρολογιού του οργανισμού.

Γι’ αυτό σου προτείνουμε το Solumag Night, ένα συμπλήρωμα διατροφής για τη μείωση του χρόνου έλευσης του ύπνου και τη βελτίωση του βιολογικου αποσυγχρονισμού.

To Solumag Night χάρη στο μοναδικό συνδυασμό μελατονίνης και μαγνησίου βοηθά ώστε να μειωθεί ο χρόνος έλευσης του ύπνου, συμβάλλοντας στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και μειώνοντας παράλληλα την κόπωση. Η σύνθεσή του είναι εμπλουτισμένη με τρυπτοφάνη και 5-υδροξυ-τρυπτιφλανη προερχόμενη από το εκχύλισμα του φυτού Griffonia simplifoila που αποτελούν όλα συστατικά που διασφαλίζουν μια καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Αυτό που εσύ δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς είναι ότι ο ύπνος είναι βασικός για την αποδοτικότητα και την ευεξία σου αλλά και για την περιφρούρηση της καλής υγείας συνολικά. Γι’ αυτό μην αναβάλλεις να διασφαλίσεις με το σωστό τρόπο την καλύτερη ποιότητά του. 

Aρ. Γνωστ. ΕΟΦ: 81812/26-09-2017 (O αριθμός γνωστοποίησης δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας από τον ΕΟΦ). Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μιας ισορροπημένης δίαιτας. Δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας. Να φυλάσσεται μακριά από τα μικρά παιδιά.


Διάβασε ακόμα:

Το Ρολόι Του Ύπνου. Μήπως Είναι Ξεκούρδιστο;

Μήπως Η Τεχνολογία Σαμποτάρει Τον Ύπνο Σου;

10 Τρόποι Για Να Καθιερώσεις Τη Σωστή Υγιεινή Του Ύπνου

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

10 Τρόποι Για Να Καθιερώσεις Τη Σωστή Υγιεινή Του Ύπνου

ΕΥΕΞΙΑ//

Μικρά Μυστικά Για Να Κοιμάσαι Καλύτερα

ΕΥΕΞΙΑ//

Ο Κακός Ύπνος Σχετίζεται Με Το Αλτσχάιμερ;

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης