ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Στρες στο γραφείο; 3 τεχνικές για να το κρατήσεις μακριά από το σπίτι

Δεν υπάρχει εύκολα ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, αλλά υπάρχουν τρόποι να απομακρυνθείς από τους στρεσογόνους παράγοντες της μέρας σου.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Τι να κάνεις στο δρόμο για το σπίτι.
-Πώς να εκτονώσεις το στρες σου.


Όση ενέργεια και να σου δίνει η δουλειά σου, είναι δύσκολο να σκεφτούμε μια δουλειά που δεν περιλαμβάνει έστω και λίγο άγχος. Ακόμα κι αν πληρώνεσαι για να χαϊδεύεις κουταβάκια και να δοκιμάζεις νέες γεύσεις παγωτού, υπάρχει η πίεση της επιτυχίας. Αλλά επειδή χρειαζόμαστε να αλληλεπιδρούμε με άλλα άτομα στη ζωή μας μετά το τέλος μιας μεγάλης μέρας, όπως η οικογένεια, οι φίλοι και οι συγκάτοικοί μας, είναι καλή ιδέα να μάθουμε να αφήνουμε αυτό το στρες στο γραφείο. 

Σε ένα άρθρο στο Harvard Business Review, η Global CEO Coach Sabina Nawaz παρουσιάζει εύκολες πρακτικές για να εξασφαλίσεις ότι το στρες της δουλειάς σου δεν σε ακολουθεί στο σπίτι. 

Ακολουθούν 3 μικροβήματα για να τα καταφέρεις: 

Προγραμμάτισε μια μικρή μετάβαση μετά τη δουλειά

Είναι δύσκολο να μπεις αμέσως σε διάθεση σπιτιού. Το ένα λεπτό αγχώνεσαι για μια επερχόμενη προθεσμία και το επόμενο πρέπει να ακούσεις την οικογένειά σου να μιλά για τη μέρα της. Πολλές φορές, αυτό δεν είναι εφικτό. Γι’ αυτό το λόγο, η Nawaz προτείνει να κάνεις κάτι, επιστρέφοντας σπίτι. Μπορείς να πας μια βόλτα στο πάρκο για να ηρεμήσεις τις σκέψεις σου, να κοιτάξεις τη φωτογραφία της οικογένειάς σου, για να εστιάσεις σε αυτούς. Αυτές οι σκόπιμες μικρές μεταβάσεις σου επιτρέπουν να βάλεις τη δουλειά στην άκρη (τουλάχιστον για λίγο) και να προετοιμαστείς για τις χαρές και τις προκλήσεις που σε περιμένουν στο σπίτι. 

Μίλα για το εργασιακό σου στρες με κάποιον εκτός οικογένειας 

Παρόλο που είναι καλό η οικογένειά σου να γνωρίζει πότε περνάς μια δύσκολη περίοδο, η Nawaz υποστηρίζει ότι είναι καλή ιδέα να εκτονώνεις τη συσσωρευμένη σου πίεση σε κάποιον άλλον. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας συνάδελφος, ένας φίλος, ένας μέντορας. Απλά φρόντισε να είναι κάποιος που είναι πρόθυμος να σε ακούσει να ξεσπάς και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή να προσφέρει συμβουλές. Το να μιλάς για ό,τι σε ενοχλεί με κάποιον που εμπιστεύεσαι είναι ένας καλός τρόπος να εκτονώνεις τα καταπιεσμένα συναισθήματά σου, χωρίς να περιορίζεις τις οικογενειακές σχέσεις. 

Όρισε μια μέρα που θα δουλεύεις ως αργά

Δεν είναι όλοι αρκετά τυχεροί, ώστε να έχουν μια δουλειά που τελειώνει στις 5 ή 6 το απόγευμα. Το κόλπο για αυτούς είναι να είναι επιλεκτικοί με το χρόνο τους. Για να το κάνεις κι εσύ, η Nawaz συστήνει να επιλέξεις ένα απόγευμα της εβδομάδας που θα δουλεύεις ως αργά. Ενημέρωσε την οικογένειά σου ότι θα αργήσεις, αλλά όταν επιστρέψεις σπίτι, θα είσαι ολοκληρωτικά παρών. Η Nawaz προσθέτει ότι ίσως είναι χρήσιμο να ορίσεις μία συγκεκριμένη μέρα για να δουλεύεις ως αργά. Αυτό θα επιτρέψει στην οικογένειά σου να κάνει σχέδια με βάση το πρόγραμμά σου, αν είναι απαραίτητο.

Διάβασε ακόμα:

3 Τρόποι να σταματήσεις να είσαι συνεχώς απασχολημένος

4 Λάθη που κάνεις όταν ζητάς βοήθεια στη δουλειά

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Πότε Και Γιατί Πρέπει Να Κάνεις Αποτοξίνωση Από Τη Δουλειά Σύμφωνα Με Τους Επιστήμονες

THRIVING BUSINESS//

8 Τρόποι Για Να Μην Χάσεις Το Κίνητρο Για Τη Δουλειά Σου

ΕΥΕΞΙΑ//

Ποιες Είναι Οι 3 Κύριες Πηγές Άγχους Στο Χώρο Εργασίας

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης