THRIVING BUSINESS//

Πώς να βελτιώσετε το στυλ ηγεσίας σας και γιατί παίζει ρόλο τώρα

Ένα χρόνος έχει περάσει από την έναρξη της πανδημίας και η εργασιακή κουλτούρα είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Όταν ξεκίνησε η πανδημία και τα ηγετικά στελέχη προσπαθούσαν να βρουν τον τρόπο να διαχειριστούν έναν εργασιακό χώρο εξ αποστάσεως, εστιάσαμε στην επικοινωνία, την ειλικρίνεια και την συμπόνοια και πώς αυτές οι αξίες μπορούν να ενισχύσουν την ευεξία των εργαζομένων. Αλλά έγινε σαφές ότι η προσωρινή τηλεργασία δεν είναι τόσο προσωρινή, όσο νομίζαμε. Αυτές οι εργασιακές αξίες μπορεί να μην είναι πλέον προτεραιότητας, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει έντονη ανάγκη για αυτές. Έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2021 δείχνει ότι οι εργαζόμενοι αναζητούν συναισθηματική στήριξη από τον εργασιακό τους χώρο, με τα ⅔ να αισθάνονται ότι ο εργοδότης θα μπορούσε να κάνει πολλά περισσότερα για να βελτιώσει την ψυχική τους υγεία και ευεξία. 

Για να βελτιώσετε το στυλ ηγεσίας σας και να νιώθουν οι εργαζόμενοί σας ότι τους ακούτε και τους καταλαβαίνετε, ακολουθούν 3 Μικροβήματα που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα:

1. Πριν συζητήσετε θέματα δουλειάς με τους εργαζομένους σας, ρωτήστε τι κάνουν. 

Όταν η πανδημία ξεκίνησε να ταράζει τη ζωή μας, υπήρχαν κάποιοι τύποι ευγενείας. Αλλά με το πέρασμα του χρόνου, καθώς η αναταραχή έγινε η νέα μας κανονικότητα, πολλοί από εμα΄ς σταματήσαμε να ρωτάμε. Τώρα είναι η στιγμή να επιστρέψουμε σε αυτήν τη συνήθεια. Ρωτώντας τους συναδέλφους μας πώς αισθάνονται και πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε, δείχνουμε σεβασμό και ενδιαφέρον για την προσωπική τους ζωή και την ευεξία τους. 

2. Προσεγγίστε κάθε μέλος της ομάδας μια φορά τη μέρα. 

Εδώ και κάποιον καιρό δουλεύουμε εξ αποστάσεως, οπότε είναι απολύτως απαραίτητο να προγραμματίζουμε ψηφιακές σύντομες συναντήσεις και να προσπαθούμε να επικοινωνούμε με μηνύματα ή email, απλώς και μόνο για να ρωτήσουμε πώς νιώθουν οι συνάδελφοί μας. Η τηλεργασία αφαιρεί το συγχρονισμό της επαφής που κάποτε είχαμε, όταν καθόμασταν ο ένας δίπλα στον άλλον στο γραφείο, οπότε κάντε την τακτική επικοινωνία μέρος της ρουτίνας σας.

3. Ολοκληρώστε την επόμενη ατομική σας συνάντηση με μια αισιόδοξη δήλωση. 

Ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι οι ηγέτες που μεταδίδουν ελπίδες σε στρεσογόνες περιόδους είναι καλύτεροι στο να βοηθούν τους συναδέλφους τους να βρουν το νόημα στη δουλειά τους. Κατά τη διάρκεια της επόμενης ατομικής συνάντησης, δοκιμάστε να ολοκληρώσετε τη συζήτησε με μια χαρούμενη ιστορία που ακούσατε στις ειδήσεις ή ένα ελπιδοφόρο μήνυμα που σας κάνει πιο ανθεκτικούς. Θυμηθείτε ότι τα λόγια σας έχουν δύναμη και μπορούν να επηρεάσουν τη νοοτροπία και την ευεξία της ομάδας σας.

Μάθετε περισσότερα για τα εταιρικά μας προγράμματα σήμερα.

Διάβασε ακόμα:

Διαφορετικότητα και αποδοχή: Οι καλύτερες πρακτικές για το 2021

Το προφίλ του ιδανικού ηγέτη στην Ελλάδα του μέλλοντος

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Ζωή κόντρα στις αξίες μας: Η ύπουλη πηγή άγχους στην καθημερινότητά μας

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

5 πράγματα που κάνουν οι ισορροπημένοι άνθρωποι και ξεπερνούν τα πάντα

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στα παιδιά αντί για το κλασικό «Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις»

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης