ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Πώς να βάλεις προτεραιότητες, όταν όλα είναι προτεραιότητα

Αυτές οι προσεγγίσεις θα συμβάλλουν στην αποδοτικότητα και την ευεξία σου.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς θα σε βοηθήσει μια λίστα.
-Ποια δραστηριότητα να σταματήσεις να κάνεις.


Αν η λίστα με τις υποχρεώσεις σου κάνει το κεφάλι σου να γυρίζει, δεν είσαι μόνος. “Πολλές εταιρείες προσπαθούν να τα καταφέρουν με λιγότερο προσωπικό, οπότε ο χρόνος δεν είναι αρκετός,” αναφέρει η Julie Morgenstern, συγγραφέας του Never Check E-Mail in the Morning. Οι εργαζόμενοι σήμερα έχουν πολλούς ρόλους και κάθε project συνήθως είναι προτεραιότητα. 

Οπότε, πώς μπορούμε να βάλουμε προτεραιότητες, όταν όλα είναι προτεραιότητα; Χρησιμοποίησε τις τακτικές που ακολουθούν για να βρεις από πού να ξεκινήσεις, πώς να προχωρήσεις και πώς να διατηρήσεις την επιδεξιότητά σου, όταν συμβαίνουν αλλαγές. 

Ξεκίνα τη μέρα σου καταγράφοντας τις προτεραιότητές σου 

Κάθε πρωί κατάγραψε τις προτεραιότητές σου για τη μέρα. Αποφασίζοντας τι είναι σημαντικό και τι όχι, είναι το κλειδί για τη μείωση του στρες και τη βελτίωση της αποδοτικότητάς σου. Αξιοποίησε αυτή την οπτική για να βρεις ισορροπία, πριν ξεκινήσεις τη μέρα σου. 

Κάνε εναλλαγές μεταξύ δυναμικών και κουραστικών εργασιών 

Όλοι βρίσκουμε στη δουλειά μας μερικές συναρπαστικές πτυχές και από την άλλη πλευρά μερικές εξουθενωτικές. Δεν είναι δύσκολο να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας σε καθήκοντα που απολαμβάνουμε, αλλά η δουλειά που μας εξουθενώνει, εξαντλεί την προσοχή μας και τα αποθέματα της συναισθηματικής μας ενέργειας. 

Μια χρήσιμη μέθοδος για να διακρίνεις μεταξύ των 2 είναι ο πίνακας Eisenhower. Πήρε το όνομά του από τον πρώην Πρόεδρο Eisenhower, χωρίζεται σε 4 κατηγορίες και βασίζεται σε 2 διακριτές ταμπέλες: το επείγον και το σημαντικό. 

Ταξινόμησε τα καθήκοντά σου βάσει “επείγοντος” και “σημαντικότητας” και με αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να ελέγχεις την πορεία σου, πριν φτάσεις το στάδιο της εξουθένωσης ή του burnout. 

Εντόπισε μια δραστηριότητα χαμηλής προτεραιότητας και σταμάτα να την κάνεις

Εξαλείφοντας ένα καθήκον από τη λίστα σου ή αναθέτοντάς το σε έναν συνάδελφο για τον οποίον έχει μεγαλύτερη αξία, θα σε βοηθήσει να ελαφρύνεις τη λίστα σου και ίσως να σου προκαλέσει χαρά. Επίλεξε κάτι που είναι περιττό και όχι τόσο σημαντικό και αφαίρεσέ το εντελώς από τη λίστα σου.

Διάβασε ακόμα:

4 Λάθη που κάνεις όταν ζητάς βοήθεια στη δουλειά

3 Τρόποι να σταματήσεις να είσαι συνεχώς απασχολημένος

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Πρόβλημα Διαχείρισης Χρόνου Ή Πρόβλημα Διαχείρισης Προτεραιοτήτων;

THRIVING BUSINESS//

Απλοί τρόποι για να βοηθήσεις την ομάδα σου να βάλει προτεραιότητες

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Τι Να Κάνεις Όταν Το Πρόγραμμά Σου Είναι Φορτωμένο

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης