COVID-19//

Οι επικοινωνιακές δεξιότητες που θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αποτελεσματικός ηγέτης στην κρίση του κορονοϊού, αλλά και μετά

Χρησιμοποίησε αυτές τις συμβουλές για να κρατήσεις την ομάδα σου συνδεδεμένη, γεμάτη έμπνευση και πρόθυμη να δώσει τον καλύτερό της εαυτό.


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς να αποφύγεις το χάσμα επικοινωνίας με την ομάδα σου.
-Γιατί πρέπει να μιλάς με ενσυναίσθηση.


Καθώς αυτή η επική κρίση στο χώρο της υγείας συνεχίζεται και περισσότεροι ηγέτες διαχειρίζονται το προσωπικό τους εξ αποστάσεως, ορισμένες εργασιακές πρακτικές μοιάζουν ήδη φυσιολογικές. Αλλά όταν πρόκειται για την επικοινωνία και τη διατήρηση των επαφών (και δεν αναφέρομαι στη σύνδεση του internet), ίσως ακόμα αντιμετωπίζεις δυσκολίες. Στο κάτω-κάτω, αυτές οι αυθόρμητες συζητήσεις και ευκαιρίες για ουσιαστική αλληλεπίδραση που αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής εργασιακής ζωής πριν τον κορονοϊό, τώρα πλέον δεν υπάρχουν.  

Όταν υπάρχει ακόμα τόση αβεβαιότητα, η τακτική επαφή με την ομάδα σου μπορεί να τους καθησυχάσει. Ενημέρωσέ τους, ακόμα κι αν δεν υπάρχει ενημέρωση, αναφέρει ο Timothy R. Clark, ο CEO μιας συμβουλευτικής εταιρείας στο Harvard Business Review. “Η αβεβαιότητα τροφοδοτεί το άγχος. Όσο περισσότερο επικοινωνείς και μοιράζεσαι, σημειώνει, τόσο λιγότερες πιθανότητες υπάρχουν να δημιουργηθεί ένα χάσμα επικοινωνίας με την ομάδα σου.”

Ακολουθούν 3 απλοί τρόποι να εξασφαλίσεις ότι επικοινωνείς αποτελεσματικά στην κρίση του κορονοϊού, αλλά και μετά. 

Προγραμμάτισε ένα εβδομαδιαίο meeting με την ομάδα σου, ακόμα κι αν δεν έχεις νέα να μοιραστείς. Σε περιόδους αβεβαιότητας, η τακτική επικοινωνία με τους διευθυντές είναι ακόμα πιο σημαντική.

Το 95% των εργαζομένων που συμμετείχε στην έρευνα της Thrive αναφέρει ότι επιθυμεί εβδομαδιαίες ενημερώσεις από τον εργοδότη του, όσο η κρίση εξακολουθεί να εκτυλίσσεται. 

Όταν επικοινωνείς με την ομάδα σου, να είσαι άμεσος σχετικά με ό,τι ξέρεις και δεν ξέρεις. 

Σε περιόδους κρίσης, οι εργαζόμενοι δεν χρειάζονται οι ηγέτες τους να έχουν όλες τις απαντήσεις, αλλά χρειάζεται να γνωρίζουν ότι τους ακούν και είναι ευαίσθητοι με τις ανησυχίες των άλλων. 

Πριν μεταφέρεις άσχημα νέα ή feedback, αναρωτήσου: Πώς μπορώ να μιλήσω με μεγαλύτερη ενσυναίσθηση; 

Όταν οι εργαζόμενοι νιώθουν ότι τους θίγουν, αντί να τους μιλούν, το ηθικό τους πέφτει και αποστασιοποιούνται. Αντιμετωπίζουν το feedback με αμυντικότητα και δυσαρέσκεια, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το ποσοστό των παραιτήσεων. Γι’ αυτό το λόγο, η αμεσότητα με ενσυναίσθηση είναι το κλειδί, κάτι που σημαίνει ότι όταν κάτι πρέπει να επικοινωνηθεί, κάν’το αμέσως και με σαφήνεια, και κυρίως με ενσυναίσθηση. 

Διάβασε ακόμα:

Γιατί είναι σημαντικό για τους ηγέτες να αναγνωρίζουν τις μικρές νίκες

Πώς οι ηγέτες μπορούν να προτεραιοποιήσουν την ευεξία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Ίσως σε ενδιαφέρει…

THRIVING MIND//

Εσύ ξέρεις τι είναι η «κρίση τεχνολογίας»; Μάθε πώς να την αποφύγεις

COVID-19//

Πόσο εύκολο είναι να είσαι manager την εποχή του κορονοϊού;

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Η Κρίση Του Ενός Τετάρτου. Μήπως Σε Αφορά;

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης