ΕΥΕΞΙΑ//

Οι 5 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος αποτελεσματικά

Η διαλειμματική δίαιτα δεν είναι μια από αυτές.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Ποιος τύπος άσκησης σε ωφελεί περισσότερο.
-Ποια είδη τροφίμων πρέπει να περιορίσεις.


Τελευταία, η απώλεια βάρους έχει γίνει ένα θέμα ταμπού που δεν συζητείται συχνά, αλλά δε χρειάζεται κιόλας. Αν θες να χάσεις βάρος για να βελτιώσεις τη γενικότερη ευεξία σου ή να πετύχεις τους fitness στόχους σου, πρέπει να βρεις την υγιεινή προσέγγιση. Το πρόβλημα είναι ότι όταν εστιάζεις μόνο σε αισθητικούς στόχους, χάνεις τη γενικότερη εικόνα. Οι περιοριστικές δίαιτες, τα μοντέρνα προϊόντα απώλειας βάρους και η χρήση της άσκησης ως τιμωρίας είναι κοινές παγίδες στις οποίες πέφτουν οι άνθρωποι όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος και δεν είναι υγιεινές ή βιώσιμες μέθοδοι.

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι ακόλουθες 5 συνήθειες μπορούν να σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος αποτελεσματικά. Σταμάτα να βασίζεσαι στα αποτοξινωτικά τσάγια, τις περιοριστικές δίαιτες και εστίασε στην επίτευξη ισορροπίας μέσω των ακόλουθων πρακτικών. 

1.Υιοθέτησε αυτόν τον τύπο άσκησης 

Το καλύτερο πλάνο άσκησης περιλαμβάνει τόσο αερόβια όσο και αναερόβια άσκηση. Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι ο μόνος τρόπος για να κάψουν λίπος αποτελεσματικά είναι να κάνουν ατελείωτες ώρες αερόβια άσκηση, αλλά ξεχνούν ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ. Παρόλο που οι έρευνες έχουν αποκαλύψει ότι η αερόβια άσκηση είναι αποτελεσματική για την καύση του λίπους κι ότι υπάρχει ένας συσχετισμός μεταξύ της αυξημένης αερόβιας άσκησης και της απώλειας κοιλιακού λίπους, η αναερόβια άσκηση έχει παρόμοια αποτελέσματα, με το bonus της αυξημένης μυϊκής μάζας που θα σε βοηθήσει να έχεις μια πιο γυμνασμένη όψη. 

Για την ακρίβεια, μια έρευνα διαπίστωσε: “Η αναερόβια προπόνηση μείωσε το σπλαχνικό λίπος (ένα είδος επικίνδυνου λίπους που περιβάλλει τα όργανα στην κοιλιά) σε 78 ανθρώπους με μεταβολικό σύνδρομο.” Μια άλλα έρευνα αποκάλυψε ότι: “12 εβδομάδες αναερόβιας άσκησης συνδυασμένη με αεροβική ήταν πιο αποτελεσματική στην απώλεια λίπους και κοιλιακού λίπους συγκριτικά με την αεροβική γυμναστική μόνη της.” 

Παρόλο που και τα δυο είδη άσκησης είναι εξαιρετικά επωφελή από μόνα τους, ο συνδυασμός τους θα σε βοηθήσει να μεγιστοποιήσεις πραγματικά τα οφέλη. 

2. Κατανάλωνε τακτικά αρκετή πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι απίστευτα σημαντική όταν πρόκειται για την καύση του λίπους και το χτίσιμο των μυών. Είναι ένα σημαντικό μακροθρεπτικό που βοηθά τους μυς σου να αποκαθίστανται και να μεγαλώνουν. Επιπλέον, έρευνες έχουν αποκαλύψει ότι: “η κατανάλωση υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο κοιλιακού λίπους.

Παρόλο που η κατανάλωση επαρκούς πρωτεΐνης μπορεί να μοιάζει τρομακτική, στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο δύσκολο. Υπάρχει κρυμμένη πρωτεΐνη σε πολλά τρόφιμα που δεν το περιμένεις καν, όπως οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, οι φακές, τα φασόλια, το τόφου, τα λαχανικά κλπ. Μπορείς ακόμα να χρησιμοποιήσεις την αγαπημένη σου σκόνη για να φτιάξεις υγιεινά επιδόρπια.  

3. Περιόρισε την κατανάλωση αυτών των τροφίμων 

Αν θες να κάψεις λίπος αποτελεσματικά, θα πρέπει να περιορίσεις την κατανάλωση δυο κρίσιμων συστατικών-την επεξεργασμένη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Αν και μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιέχει όλα τα είδη τροφών, αυτές οι τροφές δεν πρέπει να αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της διατροφής σου. Αυτό συμβαίνει γιατί οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες: “τείνουν να έχουν υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, που μπορεί να προκαλέσει αυξομειώσεις στα επίπεδα του ζαχάρου οδηγώντας σε μεγαλύτερη πείνα.”

Επιπλέον, έρευνες δείχνουν ότι η επεξεργασμένη ζάχαρη: “έχει μοναδικά επιβλαβείς επιδράσεις στη μεταβολική υγεία. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η υπερβολική ζάχαρη, κυρίως εξαιτίας τεράστιων ποσοτήτων φρουκτόζης, μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση του λίπους γύρω από τη σπονδυλική στήλη και το συκώτι.”

4. Εστίασε στον ύπνο

Πολλοί άνθρωποι αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν τα κρίσιμα αποτελέσματα του ύπνου στη γενική υγεία. Για την ακρίβεια, μια έρευνα έδειξε ότι από 68.183 γυναίκες των οποίων οι συνήθειες του ύπνου μελετούνταν για 16 χρόνια, αυτές που κοιμούνταν αρκετές ώρες, ήταν λιγότερο πιθανό να παχύνουν από αυτές που κοιμούνταν λιγότερο από 5 ώρες. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη εφόσον έρευνες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στις ορμόνες της πείνας, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης όρεξης.
Επομένως, η προτεραιοποίηση του ύπνου είναι ένα ακόμα κρίσιμο κομμάτι του παζλ που συμβάλλει στην υγεία και στην καλή σωματική κατάσταση.

5. Κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα από αυτά τα φαγητά

Μια άλλη συνήθεια κλειδί που σε βοηθάει να κάψεις λίπος αποτελεσματικά είναι να καταναλώνεις φυσικές τροφές, πλούσιες σε φυτικές ίνες. Αυτό περιλαμβάνει μια ευρεία ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε βοηθά να θρέψεις το σώμα σου με σημαντικά μακροθρεπτικά συστατικά, αλλά επίσης θα σε βοηθήσει να ανταποκριθείς στις ανάγκες σου σε φυτικές ίνες. Έρευνα έχει διαπιστώσει ότι: “για κάθε αύξηση 10 γραμμαρίων στην κατανάλωση φυτικών ινών καθημερινά, οι συμμετέχοντες έχασαν 3,7% του κοιλιακού λίπους σε 5 χρόνια, ακόμα και χωρίς άλλες αλλαγές στη διατροφή ή την άσκησή τους.”

Συμπερασματικά

Η καύση του λίπους δεν απαιτεί μια περιοριστική δίαιτα ή ακριβά προϊόντα απώλειας βάρους. Αν ο στόχος σου είναι να κάψεις λίπος και να χτίσεις μυς, το κλειδί είναι να δουλέψεις πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά. Υιοθέτησε υγιεινές συνήθειες, όπως οι παραπάνω  και όχι μόνο θα δεις αποτελέσματα, αλλά θα μπορέσεις να τα διατηρήσεις, που είναι το πιο σημαντικό.

Διάβασε ακόμα:

Οι κανόνες του αδυνατίσματος

Οι ελιές στη διατροφή μας: Όσα πρέπει να ξέρεις

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

3 τρόποι για να χρησιμοποιείς τους στόχους σου προς όφελός σου

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τα 5 καλά της μοναξιάς

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Μάθε Πώς Η Άσκηση Σε Κάνει Καλύτερο Στη Δουλειά Σου

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης