THRIVING BUSINESS//

Οδηγός για Managers: Βοήθησε την ομάδα σου να καλλιεργήσει την ενσυναίσθηση

3 συμβουλές για να χτίσετε τις μεταξύ σας σχέσεις.

Στο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, ατομικά χαρακτηριστικά όπως το ταλέντο, το όραμα και η επιμονή μπορούν να σε βοηθήσουν να εξελιχθείς. Αλλά μέχρι ενός σημείου. Σκέψου πότε ήταν η τελευταία φορά που πέτυχες κάτι πραγματικά σημαντικό εντελώς μόνος σου, χωρίς καμία άλλη βοήθεια;

Σε έναν υπερ-συνδεδεμένο κόσμο, οι πιο επιτυχημένες εταιρείες βασίζονται όλο και περισσότερο στην δημιουργία και την ποιότητα των σχέσεων ανάμεσα στους εργαζομένους τους. Σε αυτό, βασικό ρόλο παίζει η ενσυναίσθηση. Όταν αναγνωρίζουμε και προσπαθούμε να κατανοήσουμε την οπτική των άλλων, είμαστε πολύ καλύτεροι στη συνεργασία, τη δημιουργία δυνατών σχέσεων και την διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που αναπόφευκτα προκύπτουν στη δουλειά.

Όταν αντιληφθούμε πόσο μπορεί η ενσυναίσθηση να επηρεάσει έναν οργανισμό, είναι αδύνατο να φανταστούμε πώς θα λειτουργούσε χωρίς αυτήν, πόσω μάλλον πώς θα γνώριζε την επιτυχία. Υπάρχουν τρόποι να βοηθήσεις να αναδειχθεί η σημασία που έχει για το σύνολο της εταιρείας η αλληλοκατανόηση στα πλαίσια της ομάδας.

Σου προτείνουμε να κάνεις τα εξής:

1. Σπάστε τη ρουτίνα

Προγραμματίστε συναντήσεις μία φορά το μήνα όπου οι συνεργάτες σου και εσύ θα περνάτε χρόνο χωρίς να συζητάτε για τη δουλειά. Μπορεί να είναι μία συνάντηση σε άλλο μέρος, ή ένα γεύμα στο γραφείο – οτιδήποτε μπορεί να σας φέρει κοντά. Όταν γνωρίζεστε προσωπικά – προσωπικές ιστορίες, όνειρα, σχέδια – η ενσυναίσθηση και η κατανόηση έρχονται πολύ πιο εύκολα.

2. Μη διστάζετε να δείξετε ευαισθησία

Στο επόμενο meeting μοιράσου μία προσωπική ιστορία που θα αποκαλύψει μία άλλη πλευρά σου – μία στιγμή αδυναμίας ή αποτυχίας, κάτι που σε δυσκόλεψε. Έτσι θα κάνεις τους συνεργάτες σου να νιώσουν ασφάλεια να εκφραστούν και εκείνοι με ανάλογο τρόπο και έτσι θα μπουν οι βάσεις για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος με μεγαλύτερη αλληλοκατανόηση και περισσότερη ενσυναίθηση.

3. Ακούστε πριν δράσετε

Ακούγεται προφανές, αλλά μερικές φορές η εργασιακή μας απόδοση επηρεάζεται από παράγοντες που δεν έχουν να κάνουν με τη δουλειά. Αν βλέπεις ότι η απόδοση κάποιου συνεργάτη σου έχει μειωθεί, κάνε μία συζήτηση μαζί του για να δεις τι συμβαίνει. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα μάθεις κάτι που δεν γνώριζες, και όταν θα έχεις πιο πλήρη εικόνα, τότε θα μπορείτε να συζητήσετε τα ζητήματα απόδοσης.

Διάβασε ακόμα:

Οδηγίες για Managers: Πώς θα προστατέψεις την ομάδα σου από το burnout

Νέος Manager; Πώς θα κερδίσεις τον σεβασμό της ομάδας σου

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τα 5 καλά της μοναξιάς

THRIVING MIND//

Τα 4 Έψιλον που είναι τροφή για την ψυχή σου

COVID-19//

Μια άσκηση grounding για να ρυθμίσεις το άγχος σου

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης