THRIVING BUSINESS//

Ο υβριδικός χώρος εργασίας μπορεί να γίνει πιο ανθρώπινος

Έχουμε μια εξαιρετική ευκαιρία να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και να σχεδιάσουμε πιο ισότιμες και ανθρωποκεντρικές εργασιακές εμπειρίες.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί πρέπει να προσεγγίσουμε την υβριδική εργασία πιο οργανωμένα.
-Γιατί πρέπει να συμπεριφερόμαστε πιο ανθρώπινα στους εργαζομένους μας.


Ο προηγούμενος χρόνος μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα για τη δουλειά και την ευεξία 

Με την απότομη αλλαγή στην τηλεργασία, πολλοί από εμάς βρεθήκαμε να προσπαθούμε να διαχειριστούμε τις απαιτήσεις της εργασίας, του σχολείου και της οικιακής ζωής με νέους τρόπους. Η πανδημία υπογράμμισε και μεγέθυνε τη σχέση μεταξύ της εργασίας και της γενικότερης ευεξίας. Μας εξέθεσε όλους σε νέες μορφές στρες και διαφορετικά είδη κόπωσης. Επιπλέον, μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα για το πώς μπορούμε να αναδιοργανώσουμε τις ζωές μας, τη δουλειά μας και τους εργασιακούς μας χώρους, ώστε να είναι πιο ευέλικτα και να οδηγούν στην ευεξία. Τώρα, καθώς πολλοί εργασιακοί χώροι μεταβαίνουν σε ένα υβριδικό εργασιακό μοντέλο, έχουμε μια εξαιρετική ευκαιρία να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και να σχεδιάσουμε πιο ισότιμους και ανθρωποκεντρικούς χώρους εργασίας και εργασιακές εμπειρίες. 

Πρέπει να προσεγγίσουμε την υβριδική εργασία πιο οργανωμένα 

Δεν υπάρχουν απλές απαντήσεις όταν πρόκειται για το σχεδιασμό ενός υβριδικού εργασιακού μοντέλου. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να κατανοήσουμε τις προκλήσεις και να οργανώσουμε τα βήματα που θα κάνουμε. Το μοντέλο μας στη Deloitte απαιτεί εδώ και καιρό την ικανότητα να δουλεύουμε τόσο στο γραφείο, όσο και ψηφιακά. Τώρα, καθώς σχεδιάζουμε ένα υβριδικό εργασιακό μοντέλο για το εργατικό δυναμικό μας στις ΗΠΑ, εξετάζουμε το πότε και πού οι άνθρωποί μας χρειάζεται να είναι μαζί και πώς μπορούμε να μειώσουμε το χρόνο που δαπανούμε ταξιδεύοντας και πηγαίνοντας από μέρος σε μέρος. Ίσως η πιο δραστική αλλαγή που περιμένουμε να δούμε στη νέα πραγματικότητα είναι ένας περιορισμός των επαγγελματικών ταξιδιών. Σε μια πρόσφατη έρευνα στους πελάτες μας, 69% ανέφεραν ότι αναμένουν οι ταξιδιωτικοί προϋπολογισμοί να μειωθούν κατά τουλάχιστον 75% συγκριτικά με πριν την πανδημία. Καθώς εξακολουθούμε να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας, θα ταξιδεύουμε συλλογικά λιγότερο. Αυτή η προσέγγιση θα εξυπηρετήσει και την υπόσχεση για τη βιωσιμότητά μας μέχρι το 2030. 

Έχουμε μάθει ότι μπορούμε να συνεργαστούμε τις στιγμές που μετράνε – με τους πελάτες μας και τους επαγγελματίες για να πετύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Παρόλο που μερικοί αμφιταλαντεύονται σχετικά με την επιστροφή στο γραφείο, κάποιοι νοσταλγούν την επαφή με τους πελάτες, τις αυθόρμητες συνεδρίες brainstorming, τις βόλτες στους διαδρόμους ή την κουβέντα στο μεσημεριανό. Η ανθρωποκεντρική εργασία σημαίνει ότι δεν υπάρχει μια λύση για όλα. 

Μάθαμε να συμπεριφερόμαστε πιο ανθρώπινα στους εργαζομένους μας 

Ο τελευταίος χρόνος μας έδειξε ότι οι άνθρωποί μας είναι στα καλύτερά τους, όταν φέρνουν τον αληθινό εαυτό τους στο γραφείο. Η εξωτερική εμφάνιση δεν μετράει τόσο. Όταν η ζωή συμβαίνει, ο καλύτερος τρόπος να αντιδράσουμε είναι να δείξουμε λίγη ευγένεια. Αυτό το μικρό, κοινωνικό φορτίο είναι κάτι που μπορούμε να μοιραστούμε. Το να συγχωρούμε συμβαδίζει με τον να εμπιστευόμαστε τους άλλους ότι θα κάνουν τη δουλειά τους και διαπιστώσαμε ότι η εμπιστοσύνη στους άλλους τους κάνει πιο αποδοτικούς και αφοσιωμένους. Ο σκοπός δεν είναι μόνο να καθιερώσουμε υβριδικές εργασιακές ρουτίνες, αλλά να ξεκλειδώσουμε το ανθρώπινο δυναμικό με τρόπους που το παραδοσιακό εργασιακό μοντέλο δεν θα μπορούσε.

Για να λαμβανεις τα καλύτερα άρθρα μας στο email σου, γράψου στο Newsletter μας.

Διάβασε ακόμα:

Η ηγεσία σε περιόδους κρίσης

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτύξεις τα ηγετικά σου χαρακτηριστικά

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Η δύναμη του να λες «όχι». Γιατί πρέπει να βάλεις στη ζωή σου αυτή τη μικρή λέξη

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Οι βραδινές συνήθειες που πρέπει να αλλάξεις

COVID-19//

Η νέα κανονικότητα στις εταιρείες απαιτεί τη διαχείριση της ανθρώπινης εμπειρίας

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης