THRIVING BUSINESS//

Ο οδηγός για την καταπολέμηση του εργασιακού στρες και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

Είτε πηγαίνετε στο γραφείο, είτε δουλεύετε εξ αποστάσεως, η πανδημία του κορονοϊού έχει πιθανώς αλλάξει τον τρόπο που εργάζεστε. Ο φόβος και το άγχος για την ασθένεια και άλλα ισχυρά συναισθήματα ίσως σας πνίγουν και το στρες της δουλειάς μπορεί να οδηγήσει σε burnout. Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε αυτά τα συναισθήματα και το στρες επηρεάζουν την ευεξία μας, την ευεξία των αγαπημένων μας προσώπων και την κοινότητά μας. Κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, είναι κρίσιμο να αναγνωρίσετε πώς μοιάζει το στρες και να κάνετε τα απαραίτητα βήματα για να χτίσετε ανθεκτικότητα και να διαχειριστείτε το στρες της εργασίας. 

Το Center for Disease Control and Prevention δημιούργησε έναν οδηγό με όσα πρέπει να κάνουμε, για να διατηρήσουμε την ψυχική μας υγείας, όσο εργαζόμαστε εν μέσω πανδημίας.

Αναγνωρίστε τα συμπτώματα του στρες που ίσως βιώνετε

-Ευερεθιστότητα, θυμός ή άρνηση 

-Αβεβαιότητα, άγχος ή στρες

-Έλλειψη κινήτρου 

-Αίσθημα εξάντλησης, εξουθένωσης και καταπίεσης 

-Λύπη

-Δυσκολία στον ύπνο 

-Δυσκολία συγκέντρωσης 

Οι λόγοι που αυξάνεται το στρες κατά τη διάρκεια της πανδημίας

-Ανησυχία για την έκθεση στον ιό

-Φροντίδα προσωπικών και οικογενειακών αναγκών παράλληλα με την εργασία

-Διαχείριση διαφορετικού φόρτου εργασίας 

-Περιορισμένη πρόσβαση στα εργαλεία και τον εξοπλισμό που χρειάζεστε για να κάνετε τη δουλειά σας 

-Αίσθημα ότι δεν συμβάλλετε αρκετά στη δουλειά

-Αβεβαιότητα για το μέλλον της εργασίας 

-Εκμάθηση νέων τρόπων επικοινωνίας και επίλυση τεχνικών δυσκολιών

-Προσαρμογή σε διαφορετικό χώρο εργασίας και ωράριο

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να χτίσετε ανθεκτικότητα και να διαχειριστείτε το εργασιακό στρες 

-Επικοινωνήστε με τους συναδέλφους, τους ανωτέρους και τους εργαζομένους σας σχετικά με το εργασιακό στρες ενόσω διατηρείτε τις αποστάσεις.

-Αναγνωρίστε όλα όσα δεν ελέγχετε και κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε με τους διαθέσιμους πόρους. 

-Αυξήστε την αίσθηση ελέγχου αναπτύσσοντας συνεπείς ρουτίνες όποτε είναι εφικτό-ιδανικά μια που να μοιάζει με το πρόγραμμά σας πριν την πανδημία. 

-Μάθετε τι ισχύει σχετικά με την COVID-19. Μείνετε ενημερωμένοι για το πώς να προστατευθείτε εσείς και οι γύρω σας. Η κατανόηση του κινδύνου και η ανταλλαγή έγκυρων πληροφοριών μπορεί να μειώσει το στρες και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την επαφή με τους άλλους. 

-Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι ο καθένας από εμάς παίζει έναν κρίσιμο ρόλο στην καταπολέμηση της πανδημίας. 

-Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι όλοι βρίσκονται σε μια ασυνήθιστη κατάσταση με περιορισμένες δυνατότητες.

-Συνδεθείτε με τους άλλους. Μιλήστε με ανθρώπους που εμπιστεύεστε για τις ανησυχίες, τα αισθήματα σας και πώς ο κορονοϊός σας επηρεάζει.

Μάθετε περισσότερα για τα εταιρικά μας προγράμματα σήμερα.

Διάβασε ακόμα:

Η υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη είναι απαραίτητη στο σύγχρονο χώρο εργασίας

Ειδική έρευνα για την οργάνωση της εργασίας και τη ρύθμιση του χρόνου εργασίας από την ΕΛΣΤΑΤ

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Το «καλό» και το «κακό» στρες. Εσύ ποιο έχεις στη ζωή σου;

THRIVING MIND//

Η επιστήμη που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την ψυχική σου υγεία

THRIVING BUSINESS//

Έρευνα: Η ψυχική υγεία στο χώρο εργασίας

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης