ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Multitasking: τι μπορείς να κάνεις αντί για αυτό!

Αύξησε την αποδοτικότητά σου χωρίς να χάνεις τη συγκέντρωσή σου.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Από τι πρέπει να ξεκινάς κάθε πρωί.
-Πώς θα σε βοηθήσει ο πρωινό διαλογισμός.


Ζούμε σε έναν κόσμο όπου το multitasking μοιάζει με μηχανισμό επιβίωσης και ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να τα βγάλεις πέρα κάθε μέρα. Αλλά είναι λάθος. Το multitasking στην πραγματικότητα σκοτώνει την αποδοτικότητά σου. Για το 98%, το multitasking μειώνει την παραγωγικότητα κατά 40%. Σε αφήνει εξουθενωμένο, αναστατωμένο και απογοητευμένο με τα αποτελέσματά σου και επηρεάζει την ικανότητά σου να θυμάσαι γρήγορα. 

Επομένως, αν μπορούμε να εστιάσουμε σε μόνο ένα πράγμα, ποιο είναι το επόμενο βήμα; 

1. Ξεκίνα από τα δύσκολα 

Το πρωί είσαι πιο συγκεντρωμένος και έχεις περισσότερη ενέργεια. Οπότε, γιατί δεν ξεκινάς την ημέρα σου με μια νίκη; Αναρωτήσου: “Αν ολοκληρώσω μόνο ένα πράγμα σήμερα, τι θα με έκανε πιο πετυχημένο;” Μην αναβάλλεις τις μεγάλες νίκες που απαιτούν την ενέργεια και τη συγκέντρωση που πιθανώς δεν θα έχεις αργότερα μέσα στη μέρα. Άφησε τις πιο απλές δουλειές, όπως τα emails, τις κλήσεις, τους λογαριασμούς, όταν δεν θα έχεις τόση ενέργεια . Κάνε τα πιο δύσκολα πρώτα. Για την ακρίβεια, αφιέρωσε μερικά λεπτά την προηγούμενη νύχτα για να καταλάβεις ποια είναι αυτά. 

2. Παίξε επίθεση αντί για άμυνα  

Προγραμμάτισε δραστηριότητες που είναι σημαντικές για σένα πριν οι άλλοι εμπλακούν στο πρόγραμμά σου. Βρες χρόνο για σημαντικά πράγματα, όπως είναι η άσκηση, η στρατηγική σκέψη, ο χρόνος με την οικογένεια. 

3. Ξεκίνα την ημέρα με ηρεμία

Ένα καθημερινό τελετουργικό γείωσης, όπως ο διαλογισμός για μερικά λεπτά θα αυξήσει τη συγκέντρωσή σου και  θα ενισχύσει τη μνήμη σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποκτήσεις διαύγεια και αυτοκυριαρχία, καθώς ξεκινάς τη μέρα σου. 

4. Αποσυνδέσου για να επανασυνδεθείς 

Νιώθεις βομβαρδισμένος από τον όγκο των emails που λαμβάνεις καθημερινά που διαγράφεις, διαγράφεις, διαγράφεις; Δοκίμασε να βγεις από όλες τις μη σημαντικές λίστες; Θα νιώσεις ότι φεύγει ένα βάρος από πάνω σου. Φρόντισε τα εισερχόμενά σου ώστε όλα σου σχεδόν τα emails να σχετίζονται με κάτι που πρέπει να κάνεις, με κάποια δουλειά που πρέπει να συντονίσεις ή μια σχέση που θες να καλλιεργήσεις. 

Κάθε μέρα αναρωτήσου: “Τι μπορώ να κάνω για να αυξήσω τις ικανότητές μου;” Ακόμα κι αν δε φαίνεται, έχεις τη δύναμη να βάλεις σε προτεραιότητα δραστηριότητες που προσθέτουν αξία στη ζωή σου και όταν το κάνεις, θα είσαι πολύ πιο χαρούμενος.

Για να λαμβανεις τα καλύτερα άρθρα μας στο email σου, γράψου στο Newsletter μας.

Διάβασε ακόμα:

Πώς να κάνεις ουσιαστικά διαλείμματα όσο δουλεύεις από το σπίτι

Πώς θα καταλάβεις αν μια θέση εργασίας σου ταιριάζει πραγματικά

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

8 τρόποι που το multitasking καταστρέφει το μυαλό και την αποδοτικότητά σου

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

4 μικρές αλλαγές που θα αυξήσουν την αποδοτικότητά σου

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Multitasking χωρίς να «καείς», γίνεται;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης