COVID-19//

Μένουμε σπίτι… ευτυχώς

10 τρόποι για να περάσεις καλά και δημιουργικά.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πόσο χρήσιμο είναι το internet αυτήν την περίοδο.
-Πώς να μην παραλείψεις την άσκηση.


Όλοι ανησυχούμε για την πανδημία του COVID-19. Ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές και πρέπει να μένουμε σπίτι για να προστατέψουμε τόσο τον εαυτό μας όσο και τους γύρω μας.

Σε αρκετούς από εμάς αρέσει να μένουμε σπίτι έτσι κι αλλιώς οπότε ξέρουμε πώς να περνάμε καλά. Γι’ αυτό και έφτιαξα μια λίστα με 10 τρόπους να περάσουν καλά και όσοι νιώθουν φυλακισμένοι.

1. Σου αρέσουν οι καλές τέχνες; Ονειρεύεσαι να ταξιδέψεις και να επισκεφτείς μερικά από τα πιο διάσημα μουσεία του κόσμου; Σου έχω καλά νέα. Το μουσείο Guggenheim της Νέας Υόρκης, το Βρετανικό μουσείο της Αγγλίας, το μουσείο του Λούβρου της Γαλλίας και το μουσείο Van Gogh της Ολλανδίας είναι μερικά μόνο από τα χιλιάδες μουσεία που έχουν ανοίξει τις ηλεκτρονικές τους πύλες για το κοινό. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Θα απολαύσεις έργα τέχνης και δε θα πληρώσεις εισιτήριο.

2. Δες εκπομπές, σήριαλ και ταινίες με μπόλικο ποπ κορν. Αν περίμενες να δεις μια σειρά με περισσότερα από 10 επεισόδια, ήρθε η ώρα (Σημείωση στον εαυτό μου: να δω επιτέλους τους Vikings).

3. Εκείνα τα ebooks που ήθελες να αγοράσεις; Ή εκείνα τα άλλα που αγόρασες και ήθελες να διαβάσεις, αλλά ποτέ δεν έβρισκες χρόνο; Δε θα μπορούσες να έχεις καλύτερη ευκαιρία. Διάβασε και ταξίδεψε με το μυαλό σου σε άλλους τόπους και άλλες εποχές, μακριά από ιούς.

4. Podcasts, ομιλίες TEDx, εκπαιδευτικά βίντεο, μαθήματα online; Δεν έχεις πια δικαιολογία. Στρώσου στο διάβασμα και πού ξέρεις, ίσως χρησιμοποιήσεις τις καινούργιες σου γνώσεις πολύ πιο σύντομα από όσο νομίζεις.

5. Καθάρισε διεξοδικά το σπίτι σου. Λεκέδες σε έπιπλα, τοίχους και ταβάνια; Όχι πλέον. Έχει πια το χρόνο να το κάνεις.

6. Κάνε γυμναστική στο σπίτι. Βρες βίντεο online σχετικά με το πώς να χρησιμοποιήσεις καθημερινά αντικείμενα, που υπάρχουν στο σπίτι σου, και φρόντισε το σώμα σου. Νους υγιής εν σώματι υγιεί. Άσε που μέχρι το καλοκαίρι θα έχεις βρει τη φόρμα σου. Αφού είσαι σπίτι, μπορείς και να μαγειρέψεις υγιεινά και απολαυστικά γεύματα. Αν βαριέσαι τη συμβατική γυμναστική, δες εμένα να κάνω εναέρια ακροβατικά και εμπνεύσου.

7. Άκουσε μουσική και χόρεψε. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να εκτονώσεις τη συσσωρευμένη ένταση.

8. Παίξε βιντεοπαιχνίδια. Πόσο καιρό έχεις να μπεις στον λογαριασμό σου στο Steam; Κανένας δε θα σου ζητήσεις να σταματήσεις το παιχνίδι επειδή πρέπει να βγεις έξω.

9. Μίλα με φίλους, γνωστούς και συγγενείς στα social media. Δες τι κάνουν και πώς περνάνε τον χρόνο τους στο δικό τους σπίτι.

10. Βρες ιχνογραφίες για ενήλικες στο Ίντερνετ, εκτύπωσέ τες και ξεκίνα το σχέδιο! Ή γράψε! Ή κάνε οτιδήποτε καλλιτεχνικό που ανέβαλες για μήνες ή χρόνια!

Αν δε βρίσκεις τίποτα ενδιαφέρον, πώς θα σου φαινόταν να συγκεντρωθείς στην αυτοβελτίωση και την προσωπική σου ανάπτυξη; Ξεκίνα να δουλεύεις στο δικό σου vision statement (ή δήλωση οράματος στα Ελληνικά)! Συγκεντρώσου σε οτιδήποτε σε χαλαρώνει και σε κάνει να νιώθεις καλά. Λύσε εσωτερικές σου διαμάχες και φρόντισε παλιές πληγές.

Πάνω από όλα, κράτησε την ψυχραιμία σου και τη θετική σου σκέψη ώστε να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα και να ενθαρρύνεις τους γύρω σου. Ας σταθούμε όλοι μαζί απέναντι στον κορονοϊό για να προστατέψουμε ο ένας τον άλλο.

Διάβασε ακόμα:

Πώς να αξιοποιήσεις δημιουργικά τον χρόνο σου στο σπίτι

Κορονοϊός: Πώς να κυριαρχήσεις στον νου και να βρεις τα θετικά στην πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε

Ίσως σε ενδιαφέρει…

COVID-19//

Μένουμε σπίτι… υπόθεση αντι-κοροναϊκή!

COVID-19//

Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: πότε και πώς να πλένουμε σωστά τα χέρια μας

COVID-19//

Μένουμε σπίτι…με ψυχαγωγία

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης