ΣΚΟΠΟΣ//

L’Oréal for the future

Το νέο πρόγραμμα βιωσιμότητας που σέβεται τα όρια του πλανήτη.

Η L’Oréal λανσάρε πρόσφατα το νέο της πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’Oréal for the future», αποκαλύπτοντας τις νέες φιλοδοξίες του Ομίλου για το 2030. Στο πλαίσιο των αυξανόμενων περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων, η L’Oréal επιταχύνει τον μετασχηματισμό της προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο, που σέβεται τα όρια του πλανήτη και ενισχύει τις δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση. 

H αγάπη για το περιβάλλον σε νούμερα

Μετασχηματίζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο της LOréal με στόχο τον σεβασμό των ορίων του πλανήτη:

  • Μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της LOréal θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
  • Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της LOréal θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.
  • Μέχρι το 2030, η LOréal θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, το συνολικές εκπομπές της σε αέρια του θερμοκηπίου.

Συμβάλλοντας στην επίλυση των παγκόσμιων προκλήσεων και στηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες, μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος που λανσαρίστηκε το Μάιο του 2020:

  • Η LOréal διαθέτει 150 εκατομμύρια ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων.

Τα «όρια του πλανήτη» είναι όρια, που εάν διαπεραστούν, θα θέσουν σε κίνδυνο την ικανότητα της Γης να παρέχει ένα περιβάλλον κατάλληλο για την ανθρώπινη ανάπτυξη. Ο σεβασμός ενός ασφαλούς λειτουργικού χώρου για την ανθρωπότητα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα για τις επόμενες δεκαετίες, σύμφωνα με την ομόφωνη γνώμη των επιστημόνων και γι’ ‘αυτό η L’Oréal στοχεύει να μεταβεί σε έναν τρόπο λειτουργίας, όπου όλη η δραστηριότητά της θα πραγματοποιείται εντός των ορίων του πλανήτη.

«Η βιώσιμη επανάσταση της L’Oréal μπαίνει σε μια νέα εποχή. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πλανήτης είναι άνευ προηγουμένου και είναι κρίσιμο να επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας για τη διατήρηση ενός ασφαλούς λειτουργικού χώρου για την ανθρωπότητα. Εμείς θα το κάνουμε αυτό στις δικές μας επιχειρηματικές δραστηριότητες, αλλά και στη συμβολή μας στην κοινωνία γενικότερα. Γνωρίζουμε ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι μπροστά μας και η L’Oréal θα παραμείνει πιστή στην φιλοδοξία της: να λειτουργεί εντός των ορίων του πλανήτη», δήλωσε ο Jean Paul Agon, Chairman και CEO της L’Oréal.

Νέα εποχή και για τους καταναλωτές

Η L’Oréal θεωρεί ότι η συμπερίληψη του επιχειρηματικού οικοσυστήματος της (πελάτες, προμηθευτές και καταναλωτές) αποτελεί μέρος της ευθύνης της. Για να βοηθήσει τους 1,5 δισεκατομμύρια καταναλωτές της να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, η L’Oréal ανέπτυξε έναν μηχανισμό Σήμανσης του Περιβαλλοντικού και Κοινωνικού Αντικτύπου των προϊόντων της. Η σήμανση θα περιλαμβάνει μια βαθμολογία σε κλίμακα από το Α έως το Ε, με ένα προϊόν «Α» να θεωρείται «το καλύτερο στην κατηγορία» όσον αφορά στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό του αντίκτυπο. Η μέθοδος εγκρίθηκε από ανεξάρτητους επιστημονικούς εμπειρογνώμονες και τα δεδομένα έχουν επαληθευτεί από τον ανεξάρτητο ελεγκτή Bureau Veritas Certification. Οι ετικέτες και οι βαθμολογίες θα είναι προσβάσιμες στις ιστοσελίδες των προϊόντων. Το πρώτο προϊόν που θα εφαρμόσει τη νέα μεθοδολογία από το 2020 είναι η Garnier μέσω των προϊόντων περιποίησης μαλλιών. Η Garnier είναι το τρίτο μεγαλύτερο προϊόν ομορφιάς παγκοσμίως και ηγέτης της αγοράς στη Γαλλία. Η σήμανση των προϊόντων θα επεκταθεί προοδευτικά σε άλλες χώρες, προϊόντα και κατηγορίες.

«Την τελευταία δεκαετία έχουμε μεταμορφώσει ριζικά την εταιρεία μας, θέτοντας τη βιωσιμότητα στον πυρήνα του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Με τις νέες μας δεσμεύσεις, μπαίνουμε σε μια νέα φάση επιτάχυνσης αυτού του μετασχηματισμού: προχωρώντας πέρα από τις άμεσες περιβαλλοντικές μας επιπτώσεις, βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, αλλά και συμβάλλοντας θετικά στην κοινωνία και το περιβάλλον. Ως μια ηγέτιδα εταιρεία στη βιομηχανία της ομορφιάς, θεωρούμε ότι είναι ο ρόλος μας να συμβάλλουμε στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας, χωρίς αποκλεισμούς», δήλωσε η Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officerγια τον Όμιλο L’Oréal.

Βοήθεια στην πράξη 

Συμβάλλοντας στην επίλυση των παγκόσμιων προκλήσεων και στηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες, μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος που λανσαρίστηκε το Μάιο του 2020 η L’Oréal ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει 150 εκατομμύρια ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Η L’Oréal δεσμεύει 100 εκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις αντίκτυπου, προκειμένου να ανταποκριθεί σε βασικές περιβαλλοντικές προκλήσεις. 50 εκατομμύρια ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση έργων αποκατάστασης κατεστραμμένων φυσικών θαλάσσιων και δασικών οικοσυστημάτων μέσω ενός ταμείου που ονομάζεται «L’Oréal Fund for Nature Regeneration». Ακόμα 50 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για τη χρηματοδότηση έργων που συνδέονται με την κυκλική οικονομία.
  • Για να βοηθήσει τις ευάλωτες γυναίκες, η L’Oréal δημιουργεί επίσης ένα φιλανθρωπικό ταμείο 50 εκατομμυρίων ευρώ. Μέσα από αυτό, θα στηρίξει τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις στις προσπάθειές τους να καταπολεμήσουν τη φτώχεια, να βοηθήσουν τις γυναίκες να επιτύχουν κοινωνική και επαγγελματική ένταξη, να παρέχουν επείγουσα βοήθεια σε γυναίκες πρόσφυγες. 

Διάβασε ακόμα:

Δράσεις προστασίας και φροντίδας για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Be-A-Star για καλό σκοπό!

Ίσως σε ενδιαφέρει…

THRIVING BUSINESS//

Αλεξία Μπρη: «Ο ρόλος των επιχειρήσεων είναι καθοριστικός, αφού μπορούν να επηρεάσουν θετικά την εξέλιξη της κοινωνίας»

THRIVING BUSINESS//

Σίσσυ Ηλιοπούλου: «Η περίοδος που βιώνουμε κάνει την κοινωνική συνεισφορά πιο αναγκαία από ποτέ»

ΣΚΟΠΟΣ//

Χρόνια Πολλά Στους Μικρούς Μαχητές Της Ζωής!

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης