COVID-19//

H επιχείρησή σου στο internet

Πώς να μετατρέψεις την επιχείρησή σου σε e-επιχείρηση.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πόσο σημαντική είναι η ιστοσελίδα που θα φτιάξεις.
-Γιατί η επιχείρησή σου χρειάζεται «πρόσωπο».


Με το υποχρεωτικό λουκέτο που επιβλήθηκε σε όλους τους επιχειρηματίες με καταστήματα γεννήθηκε η αίσθηση του φόβου και ανασφάλειας όσον αφορά τη βιωσιμότητα μιας ατομικής ή μικρής επιχείρησης αφήνοντας πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες να «εγκλωβιστούν» μέσα στα σπίτια τους και με συνέπεια να παραλύσει το εμπόριο τους.

Δυστυχώς παρατηρείται πως ένα μεγάλο ποσοστό των ελληνικών μικρόμεσαίων επιχειρήσεων έχει μπει σε  φάση πανικού και αυτοάμυνας. Γι’ αυτό και γράφω σήμερα αυτό το άρθρο για να σας βοηθήσω να δείτε την ευκαιρία που έχει γεννηθεί μέσα σε όλη αυτήν την παγκόσμια δοκιμασία.

Η ευκαιρία…

Ναι σωστά διαβάσατε ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Και δεν αναφέρομαι σε αρπαχτές ούτε σε απάτες. Αναφέρομαι σε αυτό που λέγεται e-επιχείρηση! Τι είναι η e-επιχείρηση θα με ρωτήσετε; Είναι η παρουσία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο μέσω του διαδικτυακού σας καταστήματος.

Η ευκαιρία που έχει γεννηθεί σήμερα λόγο του κορονοϊού, είναι η συνειδητοποίηση ότι πλέον όλες οι επιχειρήσεις χρειάζεται να έχουν περισσότερα από ποτέ μια διαδικτυακή παρουσία. Διότι πλέον και στην Ελλάδα (όπως και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αναπτυγμένες χώρες) γίνονται και εκτελούνται πολλά μέσω του διαδικτύου. Άρα ως επιχειρηματίες πρέπει να αναρωτηθούμε «Πώς μπορούμε να μετατρέψουμε την επιχείρησή μας σε μια διαδικτυακή επιχείρηση;»

Η απάντηση είναι με τα παρακάτω βήματα:

ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ

Δεν παίζει ρόλο εάν παρέχετε υπηρεσίες ή πουλάτε προϊόντα. Όλες οι επιχειρήσεις χρειάζεται να έχουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και αυτό το κατάστημα λέγατε ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα παρουσιάζει την επιχείρηση σας στο διαδίκτυο και τι παροχές παρέχετε στους πελάτες σας.

Είναι η πρώτη σας εικόνα με την οποία θα έρθουν σε επαφή μαζί σας οι πελάτες σας, που σημαίνει ότι θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να σας αντιπροσωπεύει και ως άνθρωπο και χαρακτήρα αλλά και ως επιχειρηματία.

Η ιστοσελίδα έχει στην πρώτη σελίδα μια γενική εικόνα για το τι αντιπροσωπεύει η επιχείρησή σας και ποιες είναι οι παροχές σας. Στην δεύτερη σελίδα συνήθως είναι περισσότερες λεπτομέρειες τύπου βιογραφικού. Στην τρίτη σελίδα μπορεί να έχετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε (συμβουλή μου να αναγράφονται οι τιμές σας). Η τέταρτη σελίδα μπορεί να αντιστοιχεί σε μια γκαλερί της δουλειάς σας ενώ η πέμπτη σελίδα μπορεί να συμπεριλαμβάνει μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών. Τέλος στην έκτη σελίδα θα πρέπει να υπάρχουν οι τρόποι που μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες στο διαδίκτυο όπου μπορείτε να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα μόνοι σας και δωρεάν όπως η WIX, WORDPRESS και SQUARESPACE. Εάν δεν μπορείτε ή δεν έχετε την δυνατότητα να τα κάνετε μόνοι σας, υπάρχουν πολύ καλοί έμπειροι προγραμματιστές στην χώρα μας όπου μπορείτε να απευθυνθείτε για την δημιουργία της ιστοσελίδας σας.

ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο για να περνάμε την ώρα μας διαβάζοντας και βλέποντας αστεία βιντεάκια. Πολύ επιχειρηματίες στην Ελλάδα δεν έχουν συνειδητοποιήσει την τεράστια δύναμη  που έχουν στα χέρια τους. Ο κάθε επιχειρηματίας έχει ακριβώς τα ίδια εργαλεία στα χέρια του είτε είναι εκατομμυριούχος, είτε τώρα ξεκινάει. Η διαφορά τους; Ο πρώτος εκμεταλλεύεται την δύναμη τους προς όφελος του και ο δεύτερος δεν έχει ακόμα καταλάβει πως αυτό που κρατάει στα χέρια του είναι χρυσάφι.

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι το δωρεάν “τηλεοπτικό μας κανάλι”. Ναι καλά το διαβάσατε σας έχει δοθεί στα χέρια σας ένα κανάλι δωρεάν για να το εκμεταλλευτείτε προς όφελος της επιχείρησης σας και δεν ξέρετε πως να το δουλεύετε. Ε, λοιπόν ήρθε η ώρα να μάθετε, τώρα ειδικά που έχετε χρόνο να μάθετε και να ενημερωθείτε.

Η ευκαιρία που έχει γεννηθεί σήμερα λόγο του κορονοϊού, είναι η συνειδητοποίηση ότι πλέον όλες οι επιχειρήσεις χρειάζεται να έχουν περισσότερα από ποτέ μια διαδικτυακή παρουσία.

Η κάθε επιχείρηση χρειάζεται να έχει έστω σε δύο πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (σελίδες/προφίλ). Συνήθως εκεί που συχνάζουν και οι ιδανικοί πελάτες της επιχείρησης αυτής.

Επίσης να έχει μια στρατηγική προσέγγιση ως προς τι αναρτήσεις θα κάνει. Ποιο είναι το μήνυμα της επιχείρησης; Και ποιος είναι ο σκοπός της; Να είναι ξεκάθαρο το μήνυμα της ως προς ποιο είναι το κοινό που απευθύνεται. Τι μπορεί να τους παρέχει και ποια προβλήματα τους λύνει.

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ “ΠΡΟΣΩΠΟ” ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Δεν είναι ωραίο αλλά και ούτε θα σας φέρει αποτέλεσμα να έχετε μια απρόσωπη επιχείρηση στα κοινωνικά μέσα προβάλλοντας μόνο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε. 

Κάτι το οποίο εκπαιδεύω συνέχεια τις γυναίκες επιχειρηματίες που δουλεύω μαζί τους μέσω της κλειστής ομάδας του facebook «Λαμπρή Επιχειρηματίας και Μαμά group» είναι να είναι ο εαυτός τους. Να δείχνουν την προσωπικότητα τους, τις αξίες τους και τις εμπειρίες τους. Να βοηθάνε δίνοντας αληθινή αξία στους πελάτες τους. Μόνο με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες θα αποκτήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης. 

Το λέω συνέχεια και το φωνάζω, είτε η επιχείρησή σας είναι στο διαδίκτυο είτε σε φυσικό κατάστημα. Ο κόσμος αγοράζει από κόσμο, από ανθρώπους, από αυτούς που τους αρέσει η επικοινωνία μαζί τους, η υποδοχή τους και η ανθρωπιά τους. Δεν σημαίνει επειδή μια επιχείρηση βρίσκεται στο διαδίκτυο ότι πρέπει να είναι απρόσωπη και παγωμένη. Αντίθετα. Πρέπει να συνεχίσουν οι πελάτες σας να έχουν επικοινωνία μαζί σας, με άμεσο τρόπο, να σας βλέπουν, να σας ακούν και να προτιμούν να αγοράζουν από εσάς.

ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μην επενδύσετε ή σπαταλήσετε λεφτά σε διαφημίσεις των κοινωνικών μέσων χωρίς να έχετε μια στρατηγική marketing από πίσω. Μόνο με σωστές μελετημένες κινήσεις θα σας φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πάνω σε αυτό το κομμάτι ίσως χρειαστείτε την συμβουλή ειδικών επί του θέματος. 

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΜΟΡΦΕΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Και εδώ είναι που ξεκινάει η μαγεία της διαδικτυακής επιχείρησης. Εδώ είναι που βλέπετε και ακούτε όλους τους πετυχημένους επιχειρηματίες να λένε δουλεύουμε λιγότερες ώρες, δουλεύουμε από όπου θέλουμε κλπ.

Δεν έχουν μαγικό ραβδί ούτε καλύτερη τύχη. Απλώς έχουν προσθέσει τουλάχιστον 6 με 7 πηγές εισοδήματος στην επιχείρησή τους. Όπου οι περισσότερες πηγές είναι αυτοματοποιημένα συστήματα διαδικτυακής πώλησης ή αυτό που οι περισσότεροι έχουν ακούσει να λέγεται «Παθητικό Εισόδημα».

Μπορείτε και εσείς να προσθέσετε παρόμοιες πηγές εισοδήματος στη δικιά σας επιχείρηση. Μερικές πηγές παθητικού εισοδήματος για την δικιά σας επιχείρηση μπορεί να είναι: e-books, Downloadables, συστήματα Affiliate marketing, διαδικτυακά εκπαιδευτικά προγράμματα τύπου webinar και workshops.

Έτσι λοιπόν οποία και εάν είναι η επιχείρηση σας μπορείτε να την μετατρέψετε σε μια e-επιχείρηση με πολλαπλές πηγές εισοδημάτων.

Αρκεί να έχετε μια μελετημένη στρατηγική μάρκετινγκ για να σας ανταποδώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Διάβασε ακόμα:

Βρες τη δική σου πρωινή ρουτίνα όσο δουλεύεις από το σπίτι

Αναζητάς εργασία ενώ όλα έχουν παγώσει;

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

7 Συμβουλές Για Την Αντιμετώπιση Του Άγχους Στην Επιχείρησή Σου

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Οι 5 Φόβοι Που Σε Χωρίζουν Από Τα Επαγγελματικά Όνειρά Σου

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

3 Τρόποι Για Να Χρησιμοποιείς Τους Στόχους Σου Προς Όφελός Σου

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης