ΕΥΕΞΙΑ//

Εναλλακτικοί τρόποι ενυδάτωσης για εσάς που δεν πίνετε νερό!

Εάν η ενυδάτωσή σας, δεν αποτελεί προτεραιότητα, τώρα είναι η ιδανική στιγμή να επανέλθετε.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Ποιες είναι οι επιπτώσεις της αφυδάτωσης.
-Ποια είναι τα οφέλη του χυμού λεμονιού.


Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού, την περίοδο που εκ φύσεως νιώθουμε πιο διψασμένοι, καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει.

Η επαρκής ενυδάτωση αποτελεί μια αξιόλογη προσωπική πρόκληση για όλους.

Τα σώματα μας αποτελούνται από περίπου 60% νερό, επομένως ακόμη και η παραμικρή αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το πώς λειτουργούμε, από τα επίπεδα ενέργειας έως την πέψη, ακόμη και την ανοσοποίηση.

Το να παραμένει κανείς ενυδατωμένος μπορεί επίσης να βελτιώσει την ικανότητα του σώματος να απορροφά θρεπτικά συστατικά, όπως και να διατηρήσει τους φυσιολογικούς ρυθμούς του πεπτικού συστήματος.

Όλα τα παραπάνω υπογραμμίζονται και από αντίστοιχες επιστημονικές μελέτες. Για παράδειγμα, πρόσφατη έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Skin Research and Technology σημειώνει ότι η αύξηση στην πρόσληψη υγρών έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ενυδάτωση και του δέρματος. 

Επιπρόσθετα, σκεφτείτε και την πνευματική ώθηση: Ακόμη και μια ήπια αφυδάτωση συνδέεται με περισσότερη κούραση, λιγότερη εγρήγορση και πεσμένη διάθεση, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrition Reviews.

Ακόμη, μελέτες δείχνουν ότι η αύξηση πρόσληψης υγρών μπορεί να βοηθήσει ενήλικες με παχυσαρκία να μειώσουν το σωματικό λίπος και να χάσουν βάρος, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrients.

Για εκείνους λοιπόν που δυσκολεύονται να πιούν νερό, το θετικό είναι ότι υπάρχουν πολλά γευστικά και υγιεινά ροφήματα, που λειτουργούν ως εξαιρετικές εναλλακτικές που εκπληρώνουν τις ανάγκες για ενυδάτωση.

Μια καλή επιλογή αποτελεί ο χυμός λεμονιού χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Θα σας εφοδιάσει με ηλεκτρολύτες, νάτριο, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία μαζί με μια έκρηξη γεύσης.

Οφέλη Χυμού Λεμονιού

  1. Αντιβακτηριδιακή δράση
  2. Αντιμυκητισιακές ιδιότητες
  3. Μείωση Αρτηριακής Πίεση
  4. Αύξηση λάμψης του δέρματος
  5. Προσφέρει Βιταμίνη C
  6. Μπορεί να αυξήσει το σίδηρο στο σώμα

Συνοψίζοντας, η σωστή υδάτωση δεν περιλαμβάνει μόνο την επαρκή κατανάλωση νερού.

Αρχική δημοσίευση από τη Σοφία Μάχα στο logodiatrofis.gr.

Διάβασε ακόμα:

Πώς θα καταλάβεις αν πίνεις αρκετό νερό

Για καλύτερη υγεία μην ξεχνάς το νερό!

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Τα top 5 φρούτα και λαχανικά για καλύτερη ενυδάτωση

ΕΥΕΞΙΑ//

Για καλύτερη υγεία μην ξεχνάς το νερό!

ΕΥΕΞΙΑ//

Νερό κανονικό ή βιταμινούχο;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης