ΣΚΟΠΟΣ//

Είναι κάτι περισσότερο από μια κορδέλα

Το μήνυμα της καμπάνιας εξακολουθεί και είναι παγκοσμίως το #TimeToEndBreastCancer: ένα μήνυμα που εμπνέει ελπίδα και δύναμη.

Σε μία δύσκολη χρονική συγκυρία, που όλος ο πλανήτης έχει να αντιμετωπίσει μία  παγκόσμια πανδημία, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ η ανάγκη για υποστήριξη όλων όσων επηρεάζονται  από την πανδημία και ακόμα περισσότερο αυτών που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού, οι οποίοι αποτελούν ιδιαίτερα ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες. Για τον Όμιλο Estée Lauder Companies, φέτος είναι ακόμα πιο σημαντική η υποστήριξη της ιατρικής έρευνας, των ανθρώπων που ζουν με καρκίνο μαστού,  ευπαθών ομάδων που μπορεί να αντιμετωπίζουν δυσκολία στην πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα και των  γιατρών, νοσοκόμων και φροντιστών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Για όλους αυτούς τους  λόγους, ο Όμιλος Estée Lauder Companies παραμένει αφοσιωμένος στην Εκστρατεία για τον Καρκίνο  του Μαστού και το στόχο της, να δημιουργήσει ένα κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού. 

Φέτος, το παγκόσμιο σύμβολο της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού, δεν είναι άλλο από την Ροζ  Κορδέλα, η οποία δεν είναι απλά μία κορδέλα, αλλά είναι αυτό που μας ενώνει. Είναι ένα κίνημα, είναι  μια αποτύπωση της παγκόσμιας κοινότητας που τιμά όποιον έχει επηρεαστεί από αυτή την ασθένεια. 

Κάθε 15 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού κι αυτό είναι ήδη ένα πολύ μεγάλο νούμερο. Μας ενώνει η ελπίδα, γύρω από αυτόν τον κοινό σκοπό,  που είναι ένας: #TimeToEndBreastCancer . 

Η Εκστρατεία θα πραγματοποιήσει τις παρακάτω ενέργειες στο πλαίσιο της αποστολής της: 

  • Θα ενώσει ψηφιακά τον κόσμο σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσω ψηφιακών εκδηλώσεων και  δράσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την υποστήριξη της Εκστρατείας. 
  • Θα δημιουργήσει μια νέα πρωτοβουλία στα social media με σκοπό την συγκέντρωση  χρηματοδότησης για το BCRF, με πολύ απλό τρόπο: Ο καθένας μας να αναρτήσει στα social media τη Ροζ Κορδέλα επικοινωνώντας τη σημασία της, χρησιμοποιώντας τα hashtags #TimeToEndBreastCancer και #ELCdonates.  
  • Για κάθε δημόσιο, Instagram ή Facebook post που αναφέρονται και τα δύο hashtags,  κατά το μήνα Οκτώβριο, ο Όμιλος Estée Lauder Companies θα προσφέρει 25 δολάρια  στο BCRF (με μέγιστο συνολικό ποσό τα 100 χιλιάδες δολάρια) – γιατί ανέκαθεν ήταν  κάτι παραπάνω από μία κορδέλα. 
  • Θα φωταγωγηθούν μνημεία και κτήρια-ορόσημα σε όλο τον κόσμο, με το χαρακτηριστικό ροζ  χρώμα της Εκστρατείας, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building στη Νέα Υόρκη και  τον Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι. 
  • Στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της παραπάνω πρωτοβουλίας, σε μια τελετή κεκλεισμένων των θυρών  σεβόμενοι τα έκτακτα μέτρα, θα φωταγωγηθεί ροζ το εμβληματικό Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Πέμπτη 08 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 20:30, ενώ η δράση θα μεταδοθεί live από τη σελίδα  Facebook της Estée Lauder Greece και από το κανάλι Estée Lauder Greece στο YouTube, με την  παρουσία της Πρέσβειρας της Εκστρατείας για την Ελλάδα, Ελένης Μενεγάκη, η οποία θα δώσει  το έναυσμα για τη φωταγώγηση. 

Διάβασε ακόμα:

«Το Θηλυκό Πρόσωπο της Επιστήμης»

9 Τρόποι για να νιώθεις ευγνωμοσύνη ακόμα και όταν οι καταστάσεις δεν βοηθούν

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΣΚΟΠΟΣ//

Από Ασθενής Εθελόντρια

ΣΚΟΠΟΣ//

Συναυλία Αγάπης Για Τις Γυναίκες Με Καρκίνο

ΕΥΕΞΙΑ//

Οι Άντρες ή Οι Γυναίκες Επωφελούνται Περισσότερο Από Την Άσκηση;

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης