THRIVING BUSINESS//

Αυτές οι επικοινωνιακές δεξιότητες θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αποτελεσματικός ηγέτης, στην πανδημία και μετά

Αξιοποίησε αυτές τις συμβουλές για να διατηρήσεις την ομάδα σου ενωμένη, εμπνευσμένη και με κίνητρο, ώστε να βάλουν τα δύνατά τους.

Καθώς αυτή η επική κρίση υγείας συνεχίζεται, όλο και περισσότεροι ηγέτες διαχειρίζονται τους εργαζομένους τους εξ αποστάσεως και ορισμένες εργασιακές πρακτικές μοιάζουν σχεδόν φυσιολογικές πια. Αλλά όταν πρόκειται για την επικοινωνία και τη διατήρηση επαφών, ίσως ακόμη βιώνεις μερικές προκλήσεις. Στο κάτω-κάτω, αυτές οι αυθόρμητες συζητήσεις και ευκαιρίες για ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις που αποτελούσαν κομμάτι της καθημερινότητάς μας πριν τον κορονοϊό πλέον δεν υπάρχουν. 

Όταν υπάρχει τόσο πολλή αβεβαιότητα, η συχνή επικοινωνία με την ομάδα σου μπορεί να τους γειώσει. Μιλήστε ακόμα κι αν δεν έχετε κάτι να πείτε, αναφέρει ο Timothy R. Clark, CEO μιας παγκόσμιας συμβουλευτικής εταιρείας στο Harvard Business Review. “Η αβεβαιότητα τροφοδοτεί το άγχος. Όσο περισσότερο επικοινωνείς και μοιράζεσαι,” σημειώνει, “τόσο λιγότερο πιθανό είναι να δημιουργηθεί ένα κενό πληροφόρησης μέσα στην ομάδα σου.” 

Ακολουθούν 3 απλοί τρόποι να φροντίσεις να επικοινωνείς αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετά.

Προγραμμάτισε ένα εβδομαδιαίο meeting με την ομάδα σου, ακόμα κι αν δεν έχεις νέα να μοιραστείς. Σε περιόδους αβεβαιότητας, η επαφή με τα διευθυντικά στελέχη είναι ακόμα πιο σημαντική.

95% των εργαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα της Thrive αναφέρουν ότι επιθυμούν εβδομαδιαία updates από τον εργοδότη τους, καθώς η κρίση εξακολουθεί να εκτυλίσσεται. 

Όταν επικοινωνείς με την ομάδα σου, να είσαι ειλικρινής σχετικά με το τι γνωρίζεις και τι όχι. 

Σε περιόδους κρίσης, οι εργαζόμενοι δεν χρειάζονται τους ηγέτες τους να έχουν όλες τις απαντήσεις -αλλά χρειάζεται να γνωρίζουν ότι τους ακούνε και ενδιαφέρονται για τις ανησυχίες τους. 

Πριν μεταφέρεις άσχημα νέα ή δώσεις feedback, αναρωτήσου: Πώς μπορώ να το κάνω με μεγαλύτερη ενσυναίσθηση; 

Όταν οι εργαζόμενοι νιώθουν ότι τους επιβάλλουν αντί να τους ακούν, πέφτει το ηθικό τους και μειώνεται η αφοσίωσή τους. Το feedback γίνεται αποδεκτό με δυσπιστία και πικρία και οι εργαζόμενοι παραιτούνται. Γι’ αυτό το λόγο, η αμεσότητα με ενσυναίσθηση είναι το κλειδί. Σημαίνει ότι όταν κάτι πρέπει να επικοινωνηθεί, το κάνεις άμεσα και με σαφήνεια, αλλά και με συμπόνια και ενσυναίσθηση.

Διάβασε ακόμα:

4 τρόποι για να επαναφορτιστείς ακόμα κι αν δεν μπορείς να αποσυνδεθείς πλήρως

Μπορείτε να βοηθήσετε τους υπαλλήλους σας να αναπτύξουν το πλήρες δυναμικό τους;

Ίσως σε ενδιαφέρει…

COVID-19//

Οι επικοινωνιακές δεξιότητες που θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αποτελεσματικός ηγέτης στην κρίση του κορονοϊού, αλλά και μετά

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Μήπως είσαι εγκλωβισμένος στην εικόνα του «δυνατού»;

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Όσα δεν κάνουν τα επιτυχημένα άτομα

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης