ΕΥΕΞΙΑ//

7 λόγοι που παχαίνετε!

Ποιοι είναι οι λόγοι που παχαίνετε, σύμφωνα με τον Δημήτρη Γρηγοράκη!


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πότε πρέπει να κοιτάξεις τον θυρεοειδή σου.
-Πώς θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου.


Προσπαθώντας να συνοψίσω της βασικότερες αιτίες αύξησης βάρους, κατέγραψα όλες τις επιστημονικές πληροφορίες που διαθέτω προκειμένου να σας παρουσιάσω έναν ολοκληρωμένο συνοπτικό σχέδιο που σίγουρα θα διαλευκάνει τον προβληματισμό σας σχετικά με τους λόγους για τους οποίους μπορεί να παχαίνετε.

Πριν κανείς προχωρήσει στην εφαρμογή μίας ενδεδειγμένης διατροφής είναι καλό να μελετήσει τις πιθανές αιτίες που συντελούν στην αύξηση βάρους, έτσι όπως καταγράφονται στη διεθνή βιβλιογραφία, αλλά και μέσα από την εμπειρία των 25 ετών που διαθέτω.

Προς την κατεύθυνση αυτή ακολούθως σας παρουσιάζω συνοπτικά τις σχετικές υποθέσεις  αλλά και την προοπτική της αντιμετώπισης, η οποία και θα αναλυθεί εκτενώς στα επόμενα θέματα μου:

1. Χαμηλή μεταβολική λειτουργία

Πιθανή αιτία: Υπολειτουργία θυρεοειδούς

Αντιμετώπιση: Ιατρικός έλεγχος

Διατροφική παρέμβαση: τρόφιμα που ενισχύουν το μεταβολισμό (καφές: ελληνικός – στιγμιαίος, πράσινο τσάι, πιπέρι, κανέλα κλπ)

2. Συχνές κατακρατήσεις υγρών – πρηξίματα (ιδιαίτερα για τις γυναίκες) 

Πιθανή αιτία: Ορμονικές διαταραχές (οιστρογόνα) ή γαστρεντερική δυσλειτουργία

Αντιμετώπιση: Ιατρικός έλεγχος

Διατροφική παρέμβαση: Τρόφιμα πλούσια σε φυτοοιστρογόνα (φακές, λναρόσπορος κλπ) – Τρόφιμα πλούσια σε προβιοτικά (γιαούρτι, κεφίρ)

3. Απορυθμισμένη μεταβολική λειτουργία

Πιθανή αιτία: Ινσουλινοαντίσταση – μεταβολικό σύνδρομο

Αντιμετώπιση: Ιατρικός έλεγχος

Διατροφική παρέμβαση: Διατροφή με βάση τη φιλοσοφία του χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

4. Ανεπαρκής μεταβολισμός

Πιθανή αιτία: Υψηλό οξειδωτικό στρες

Αντιμετώπιση: Ιατρικός έλεγχος

Διατροφική παρέμβαση: Διατροφή με υψηλή πρόσληψη αντιοξειδωτικών – χαμηλή πρόσληψη προ-οξειδωτικών ουσιών

5. Απορυθμισμένο ανοσοποιητικό

Πιθανή αιτία: χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D

Αντιμετώπιση: Ιατρικός έλεγχος

Διατροφική παρέμβαση: Διατροφή με υψηλή πρόσληψη βιταμίνης D

6. Χρόνια φλεγμονή

Πιθανή αιτία: χαμηλή πρόσληψη ω-3 και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων

Αντιμετώπιση: Ιατρικός έλεγχος

Διατροφική παρέμβαση: Διατροφή με υψηλή πρόσληψη ω-3 και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων – χαμηλή πρόσληψη προ-φλεγμονωδών ουσιών

7. Λανθασμένη Διατροφική συμπεριφορά

Σε πολλούς από εσάς μπορεί να παρατηρείται μία από τις παραπάνω διαταραχές ή και συνδυασμός αυτών, οπότε για το πρόβλημα της πρόσληψης βάρους γίνεται εντονότερο και επιλύεται μόνο με μεθοδευμένη στρατηγική.

Αρχική δημοσίευση από τον Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη στο logodiatrofis.gr.

Διάβασε ακόμα:

Τρώμε γλυκά…έξυπνα!

Τελικά το άγχος παχαίνει; 

Ίσως σε ενδιαφέρει…

COVID-19//

Μένουμε σπίτι, τρώμε σωστά

ΕΥΕΞΙΑ//

Λαχανικά και όσπρια: Εσύ τρως όσα πρέπει;

ΕΥΕΞΙΑ//

Γιατί τα παιδιά μας παχαίνουν;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης