ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

5 Στρατηγικές Για Να Παραμείνεις Συγκεντρωμένος

Ακόμα και όταν όλα σου μοιάζουν βουνό.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς το νερό θα βάλει σε τάξη τη σκέψη σου.
-Γιατί ήρθε η ώρα να κρύψεις το κινητό σου.


Ίσως κι εσύ δυσκολεύεσαι να παραμείνεις συγκεντρωμένος. Και πώς να το κάνεις άλλωστε; Υποχρεώσεις, tasks, projects, δουλειά, σπίτι, παιδιά. Τι κάνεις λοιπόν όταν ο χρόνος τρέχει κι εσύ τρέχεις να τα προλάβεις όλα; Οι 5 στρατηγικές που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις:

1.Κάνε αερόβια άσκηση

Σύμφωνα με έρευνες, η αδυναμία του οργανισμού να ρυθμίσει τη ντοπαμίνη, έχει σαν αποτέλεσμα συμπτώματα έλλειψης προσοχής. Από την άλλη, η αερόβια άσκηση αυξάνει τις ορμόνες νορεπινεφρίνη, σεροτονίνη και ενδορφίνη, επομένως όχι μόνο σε βοηθάει να παραμένεις συγκεντρωμένος, αλλά βελτιώνει και τη διάθεσή σου. Γι΄αυτό ξεκίνα σήμερα κιόλας.

2.Βρες την πηγή του κακού

Προσπάθησε να σκεφτείς γιατί δεν είσαι συγκεντρωμένος. Τι φταίει και αποσπάται η προσοχή σου; Μία πολύ συνηθισμένη αιτία είναι ότι το μυαλό σου ταξιδεύει αλλού, με αποτέλεσμα να μην είσαι «παρών». Λίγη ώρα στη φύση θα βοηθήσει. Έρευνες δείχνουν ότι η επαφή με τη φύση βελτιώνει τη βραχυπρόθεσμη μνήμη, σε γεμίζει ενέργεια, διώχνει το στρες, βελτιώνει τη συγκέντρωση και την ψυχική σου υγεία, ενώ σε βοηθάει να σκέφτεσαι περισσότερο δημιουργικά. Γιατί δεν το δοκιμάζεις;

3.Βάλε στην άκρη το τηλέφωνο

Σε έρευνα που πραγματοποίησε το Florida State University, οι ερευνητές ανακάλυψαν πως ακόμα και μία μόλις ειδοποίηση του κινητού σου επηρεάζει αρνητικά τη συγκέντρωσή σου. Αλήθεια εσύ πόση ώρα αφιερώνεις στο κινητό σου ιδιαίτερα όταν είσαι στο γραφείο; Μήπως ήρθε η ώρα να σκεφτείς να το κλείσεις ή να το χαμηλώσεις ή να το κρύψεις στο συρτάρι ή την τσάντα σου και να το τσεκάρεις συγκεκριμένες φορές και ώρες; Δοκίμασέ το και θα δεις πόσο θα αυξηθεί η συγκέντρωσή σου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

4.Πρόσεχε τι τρως

Να είσαι πολύ προσεκτικός σε ό,τι αφορά στο φαγητό σου. Είναι πολύ σημαντικό τόσο στο πρωινό όσο και το μεσημεριανό να τρως πρωτεΐνη. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν πάντα μία πολή καλή επιλογή που θα σε βοηθήσουν όχι μόνο να τρως υγιεινά, αλλά και να διατηρείς τη συγκέντρωσή σου.

5.Μην ξεχνάς το νερό

Σύμφωνα με έρευνα του Kings College του Λονδίνου, ανάμεσα στις αρνητικές συνέπειες της αφυδάτωσης είναι και το “brain fog”, η εξασθενημένη μνήμη και η αδυναμία συγκέντρωσης και επίλυσης δύσκολων ζητημάτων. Ίσως έχεις ακούσει τον κανόνα του 8 για το νερό, ο οποίος ισοδυναμεί με κατανάλωση περίπου 2 λίτρων ημερησίως.

Διάβασε ακόμα:

Η Επιστήμη Σε Συμβουλεύει Να Απομακρύνεις Το Κινητό Από Το Γραφείο Σου

Επαφή Με Τη Φύση: Πώς Και Γιατί Μειώνει Το Στρες

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Πώς Θα Μείνεις Συγκεντρωμένος Όταν Όλο Το Γραφείο Είναι Διακοπές

THRIVING BUSINESS//

Πώς θα παραμείνεις συγκεντρωμένος σε ένα γραφείο γεμάτο θόρυβο

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Πώς Θα Αυξήσεις Τη Συγκέντρωσή Σου Το 2020

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης