ΕΥΕΞΙΑ//

3 απλοί τρόποι να βρεις την ηρεμία και να καλλιεργήσεις την ανθεκτικότητα

Καθησύχασε τις αγχωτικές σκέψεις, ενδυνάμωσε τη συναισθηματική ευελιξία και καλλιέργησε την ενσυναίσθηση και την επαφή με τη συνδρομή της ενσυνειδητότητας.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς θα σε βοηθήσει ο διαλογισμός.
-Πόσο σημαντικά είναι τα συναισθήματά σου.


Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας είναι μια κίνηση καλοσύνης απέναντι στον εαυτό σου, την οικογένεια και την κοινότητά σου. Η ενσυνειδητότητα μας διδάσκει να αφιερώνουμε χρόνο σκόπιμα στην ξεκούραση, να χτίζουμε συναισθηματική ευελιξία και να επικοινωνούμε με την εσωτερική μας φωνή. 

Οι ακόλουθες συμβουλές θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς τις προκλήσεις της καθημερινότητας, να καθησυχάσεις τις ανησυχίες και το άγχος και να συντονιστείς με το περιβάλλον σου με μεγαλύτερη επίγνωση και συμπόνια, και να επιτρέψεις στον εαυτό σου να αποκτήσει ανθεκτικότητα, για σένα και τους γύρω σου. 

1. Δώσε στον εαυτό σου λίγο χώρο να ανασάνεις

Ο ψυχολόγος και ο ειδικός ενσυνειδητότητας Zindel Segal διδάσκει το διαλογισμό των 3 λεπτών αναπνοής. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτόν το διαλογισμό για να αναπτύξεις την ικανότητά σου να ηρεμείς κάθε φορά που συμβαίνει κάτι δύσκολο. “Αυτή η πρακτική μας επιτρέπει να επιστρέφουμε στο παρόν και να βρίσκουμε τον εαυτό μας, ανεξάρτητα από ό,τι μας απασχολεί μια δεδομένη στιγμή,” αναφέρει ο Segal. Όταν είμαστε σταθεροί και αναπνέουμε, μπορούμε να προσεγγίσουμε τη δυσκολία με μεγαλύτερη αυτοκυριαρχία και συμπόνια για τον εαυτό μας και τους άλλους. 

2. Εξερεύνησε τα συναισθήματά σου

“Τα συναισθήματα αξίζουν την προσοχή, το σεβασμό και τη φροντίδα μας,” υποστηρίζει η Jessica Morey, δασκάλα διαλογισμού και executive director του Inward Bound Mindfulness Education. Η εξοικείωση με τα συναισθήματά μας στο σώμα και στο μυαλό μας μπορεί να μας βοηθήσει να ανταποκριθούμε στα συναισθήματά μας με δεξιοτεχνία, αντί να αντιδράσουμε απερίσκεπτα. Όταν επιτρέπουμε στη συναισθηματική μας ζωή να μας συνοδεύει στις αποφάσεις μας, αντί να μας ελέγχει, δίνουμε στον εαυτό μας το χώρο να κάνει τις σημαντικές ερωτήσεις: “Τι χρειάζομαι αυτή τη στιγμή;” 

3. Νιώσε συμπόνια για τον εαυτό σου και τους άλλους 

Απέναντι σε οδυνηρές εμπειρίες, οι περισσότεροι από εμάς θα αντιδρούσαμε με συμπόνια, αλλά ίσως δεν έχουμε τα εργαλεία για να εφαρμόσουμε την πρόθεσή μας. Και δεν είναι εύκολο. Ο δάσκαλος ενσυνειδητότητας και διαλογισμού Vinny Ferraro αναφέρει ότι η αφετηρία είναι η επαφή με την ενσυναίσθηση και την ανθρωπιά μας. “Όταν επιτρέπουμε στον εαυτό μας να συνδεθεί με τον πόνο -το φόβο, το θυμό, τη δυσθυμία- αυτό που αναδύεται είναι φυσική τρυφερότητα. Αυτό που θέλουμε να εξασκήσουμε είναι η προσέγγιση της ανθρώπινης εμπειρίας.”

Διάβασε ακόμα:

Χρονογράφημα: Μια νέα μορφή ακτιβισμού ενάντια στο άγχος

Θετικό στρες: Πώς μας ωφελεί

Ίσως σε ενδιαφέρει…

THRIVING MIND//

Ο Βιότυπος της Αποφυγής Άγχους

THRIVING BUSINESS//

Διαχείριση κρίσης: Πώς να μιλήσεις στην ομάδα σου

COVID-19//

Κορονοϊός: 8 τρόποι για να μειώσεις τον φόβο στο παιδί σου

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης