THRIVING MIND//

10 συνήθειες για υγιή εγκέφαλο – Κάνε restart τώρα

Ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξεις συνήθειες και να δεις την αλλαγή που πάντα ήθελες.


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς να κάνεις τον εγκέφαλο σου να καθαρίσει.
-Με ποιους τρόπους θα δουλεύει καλύτερα.


Όλοι μας διαβάζουμε άρθρα από ειδικούς ή αναζητούμε γιατρούς ώστε να κρατήσουμε τον οργανισμό μας υγιή και σε φόρμα. Ωστόσο, πολλοί λίγοι είναι εκείνοι που κάνουν το ίδιο και για τον εγκέφαλό τους. Η νοητική μας υγεία είναι πολύ σημαντική και δεν πρέπει να την παραμελούμε.

H Ellyn Shook, ανέλυσε στη Thrive Global δέκα τρόπους που έχουν υιοθετηθεί από τις υπηρεσίες υγείας του Michigan, ώστε να είναι και ο εγκέφαλός μας σε φόρμα.

Να εκτιμάς τον εαυτό σου

Πάρε το χρόνο σου και χαλάρωσε, να είσαι καλός με εσένα και να βρίσκεις χρόνο να κάνεις όσα σου δίνουν χαρά. Πέρνα χρόνο με την οικογένειά σου, περπάτα και βρες 10 λεπτά μέσα στην ημέρα ώστε να διαλογιστείς.

Πρόσεχε το σώμα σου

Η σύνδεση μεταξύ ψυχικής, νοητικής και σωματικής υγείας είναι άρρηκτη. Βάλε σαν προτεραιότητα το να τρέφεσαι σωστά, τον ύπνο σου και την φυσική σου κατάσταση ώστε να είναι υγιής και ο εγκέφαλός σου εκτός από το σώμα σου.

Να έχεις γύρω σου άτομα που σε αγαπούν

Άτομα με δεμένες οικογένειες και καλούς φίλους, είναι γενικά πιο υγιή από μοναχικούς ανθρώπους. Βρες το θάρρος και διώξε από την ζωή σου τους τοξικούς ανθρώπους.

Να δίνεις για να πάρεις

Φρόντισε να δίνεις απλόχερα σε όσους το χρειάζονται. Με το να βοηθάς τους άλλους, βοηθιέσαι και εσύ εσωτερικά.

Μάθε να διαχειρίζεσαι το στρες

Αυτό είναι μια καθημερινή πρόκληση αλλά με εξάσκηση, θα βρεις τον τρόπο. Εμείς άλλωστε στο Thrive Global, έχουμε γράψει αρκετά Microsteps για το θέμα.

Πάρε τον χρόνο σου για να ηρεμήσεις

Άδειασε το κεφάλι σου, κάνε διαλογισμό και βρες την εσωτερική σου ηρεμία και γαλήνη.

Να έχεις ρεαλιστικούς στόχους

Κάνε ένα πλάνο με όσα θες να καταφέρεις επαγγελματικά και προσωπικά, αλλά είναι ρεαλιστικοί οι στόχοι που θέτεις. Με το να κάνεις πρόοδο στα όσα θέλεις, θα κερδίσεις αυτοπεποίθηση σε όλους τους τομείς.

Βάλε τέρμα στην μονοτονία

Αν και η ρουτίνα μας δίνει ασφάλεια, η μονοτονία μας πνίγει. Ξέφυγε μια στο τόσο από το πρόγραμμά σου και κάνε κάτι διαφορετικό. Θα σε αναζωογονήσει.

Πίνε με μέτρο

Μερικές φορές οι άνθρωποι για να παρηγορηθούν στρέφονται στις καταχρήσεις και το αλκοόλ και αυτό είναι λάθος. Περιόρισε το αλκοόλ που πίνεις και έτσι θα έχεις σίγουρα πιο καθαρό μυαλό.

Μάθε να ζητάς βοήθεια

Όπως λέει και το ρητό «Το να ζητάς βοήθεια είναι σημάδι δύναμης και όχι αδυναμίας». Υπάρχουν πολλές τηλεφωνικές γραμμές που μπορούν να σε βοηθήσουν, ανώνυμα.

Να θυμάσαι

Οι μικρές αλλαγές φέρνουν μεγάλη πρόοδο. Δοκίμασε τα παραπάνω βήματα και σίγουρα θα δεις διαφορά στον τρόπο που βλέπεις τον εαυτό σου.

Διάβασε ακόμα:

Πώς να εγκαταστήσεις την ευτυχία στον εγκέφαλό σου

Πώς ο ύπνος αλλάζει τον εγκέφαλο σου, από την βρεφική ηλικία μέχρι τα βαθιά γηρατειά

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

O ιδανικός «φρουρός» της υγείας του εγκεφάλου σου

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Από το «δεν μπορώ» στο «θέλω» και «μπορώ»

COVID-19//

Κορονοϊός: Πώς να κυριαρχήσεις στον νου και να βρεις τα θετικά στην πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης