ΕΥΕΞΙΑ//

10 μικρά βήματα για να απολαύσεις το καλοκαίρι

Πώς θα προστατέψεις τον εαυτό σου, αλλά και την ψυχική και σωματική σου υγεία.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς το νερό ούτε στις διακοπές σου.
-Πόσο σημαντικό είναι να κλείσεις τις εκκρεμότητές σου πριν φύγεις.


Ένα διαφορετικό καλοκαίρι έχει ήδη ξεκινήσει. Ένα καλοκαίρι που πρέπει να συνεχίσουμε να τηρούμε τις αποστάσεις, τα μέτρα προστασίας και το σημαντικότερο; Να συνεχίσουμε να προσέχουμε και να προτεραιοποιούμε τον εαυτό μας και κατ’ επέκταση την ψυχική και σωματική μας υγεία. 

Σίγουρα δεν είναι πάντα εύκολο στις διακοπές να κοιμόμαστε αρκετά, να κάνουμε υγιεινές διατροφικές επιλογές, να αθλούμαστε και να αποσυνδεόμαστε από την τεχνολογία. Επειδή όμως η ξεκούραση δεν είναι πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την υγεία, την αποδοτικότητα και την διατήρηση της ισορροπίας προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής, τα tips που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό το καλοκαίρι, να αποφορτιστείς και να επιστρέψεις γεμάτος ενέργεια στο γραφείο. 

10 μικρά βήματα για να απολαύσεις το καλοκαίρι:

  • Φρόντισε τον ύπνο σου: η έλλειψη ύπνου ρίχνει την άμυνα του οργανισμού. Για να αποφύγειε επομένως ιούς, ιώσεις και μικρόβια, φρόνιτσε όχι μόνο τη διάρκεια, αλλά και την ποιότητά  του. 
  • Μην παραλείπεις το πρωινό: το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γιατί μας δίνει την ενέργεια που χρειαζόμαστε ακόμα και κατά την περίοδο των διακοπών.
  • Μην ξεχνάς το νερό: Είναι πολύ σημαντικό να παραμένεις ενυδατωμένος, καταναλώνοντας τουλάχιστον 3-4 λίτρα νερό την ημέρα, ειδικά στις υψηλές θερμοκρασίες.
  • Πρόσεξε την διατροφή σου: η σωστή διατροφή είναι σύμμαχος της υγείας και της ευεξίας, γι’ αυτό φρόντισε να κάνεις υγιεινές επιλογές σε ό,τι αφορά στην διατροφή σου, αποφεύγοντας κάθε τι ανθυγιεινό. 
  • Μην ξεχνάς την κίνηση και την άσκηση: η άσκηση προστατεύει το ανοσοποιητικό σου. Μην την αμελείς λοιπόν ακόμα και στις καλοκαιρινές διακοπές.
  • Θωράκισε την (ψυχική) υγεία σου: φρόντισε να μην ενημερώνεσαι μετά μανίας αναφορικά με όλα όσα συμβαίνουν για να μειώσεις το άγχος και το στρες. Η υπερπληροφόρηση σε κάνει να αγχώνεσαι περισσότερο. 
  • Απόλαυσε τον ήλιο με προσοχή: η βιταμίνη D, γνωστή ως η «βιταμίνη του ήλιου», συνδέεται με την καταπολέμηση των ιώσεων. Προσοχή όμως στην υπερέκθεση.
  • Ολοκλήρωσε τις εκκρεμότητές σου πριν φύγεις: προσπάθησε να περιορίσεις το άγχος και το στρες για όλα όσα εκκρεμούν, ενημέρωσε τους συναδέλφους σου και ανάθεσέ τους τυχόν εκκρεμότητες. 
  • Κάνε διάλειμμα από την τεχνολογία και τα email της δουλειάς: ξέχασε το γραφείο και ασχολήσου με πράγματα που σε χαλαρώνουν και σε αποφορτίζουν.
  • Απόφυγε την αποστολή emails: σε όποια θέση και αν είσαι, μην στέλνεις email στην ομάδα σου κατά το διάστημα των διακοπών τους. Πρώτος εσύ δώσε το καλό παράδειγμα.  

Διάβασε ακόμα:

Ξεκούραση: Μία (απαραίτητη) πολυτέλεια

4 Συνήθειες που αυξάνουν την ευεξία σου το καλοκαίρι

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Πώς Θα Απολαύσεις Τις Διακοπές Σου Στο Έπακρο

ΕΥΕΞΙΑ//

Κάνε Διακοπές Από Το Σπίτι Σου

ΕΥΕΞΙΑ//

Πώς Να Φορτίσεις Τις Μπαταρίες Σου Αν Δεν Πήγες Διακοπές

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης