ΕΥΕΞΙΑ//

10 αλλαγές για καλύτερη ποιότητα ζωής το καλοκαίρι

Οι μικρές αλλαγές που μπορούν να ενισχύσουν την ευεξία σου όταν η μέρα μεγαλώνει και η θερμοκρασία ανεβαίνει.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

– Γιατί να αλλάξεις ήχο στο ξυπνητήρι σου.
– Πού να προτιμήσεις να πιείς τον καφέ σου.


Είσαι κι εσύ ένας από αυτούς που περιμένουν την άδεια ή τις διακοπές, για να επωφεληθούν από τα καλά του καλοκαιριού; Μην κάνεις αυτό το λάθος. Το καλοκαίρι είναι εδώ και κάθε του λεπτό μετράει για δύο, αρκεί να το αξιοποιήσεις σωστά. Πώς; Με λίγες και μικρές αλλαγές στις καθημερινές σου συνήθειες, που θα εξασφαλίσουν καλύτερα οφέλη για την υγεία σου και summer mood διαρκείας. Βάλ’ τες λοιπόν στο καθημερινό σου πρόγραμμα και θα μας θυμηθείς!

7.00 → Άλλαξε ήχο στο ξυπνητήρι

Ένας έντονος, γρήγορος ή δυνατός ήχος μπορεί να είναι αποτελεσματικός, αλλά διεγείρει το νευρικό σου σύστημα απότομα, αυξάνοντας αυτόματα τα επίπεδα του στρες. Προτίμησε έναν ήχο απαλό, φιλικό, κατευναστικό. Ρύθμισέ το να χτυπήσει λίγο πιο νωρίς, ώστε να έχεις περισσότερο χρόνο να μείνεις για λίγο ξύπνιος στο κρεβάτι αντί να σηκωθείς απότομα. Είναι σημαντικό να μην ξεκινήσεις τη μέρα σου τρέχοντας, αλλά με πιο χαλαρούς ρυθμούς, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που είναι μια εποχή που ευνοεί τη χαλάρωση.

7:15 → Φόρεσε βαμβακερά ρουχα

Οπωσδήποτε προτίμησέ τα για τη δουλειά και το γυμναστήριο, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι. Τα συνθετικά εσώρουχα αυξάνουν την θερμοκρασία σώματος και σε κάνουν να ιδρώνεις. Ψήφισε υπέρ της άνεσης ιδιαίτερα αυτή την εποχή του χρόνου.

Μην ξεκινήσεις τη μέρα σου τρέχοντας, αλλά με πιο χαλαρούς ρυθμούς, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που είναι μια εποχή που ευνοεί τη χαλάρωση.

8:00 → Προτίμησε ανοιχτά παπούτσια

Ιδιαίτερα για το γραφείο, που περνάς πολλές ώρες, φρόντισε να επενδύσεις αυτό το καλοκαίρι σε ένα (τουλάχιστον) ζευγάρι παπούτσια που θα σε κάνει να νιώθεις άνετα. Μην ξεχνάς ότι οι υψηλές θερμοκρασίες εντείνουν τα πρηξίματα στα πόδια. Γι’ αυτό επίλεξε με προσοχή τα καλοκαιρινά σου παπούτσια. Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση είναι προτιμότερο να φοράς ανοιχτά παπούτσια το καλοκαίρι, τα οποία δεν ευνοούν τις ονυχομυκητιάσεις. Προτίμησε πάντα το γνήσιο δέρμα από το συνθετικό, καθώς το δεύτερο αυξάνει τη θερμοκρασία των πελμάτων. Αν είσαι fan των αθλητικών επίσης, διάλεξε εκείνα που εξασφαλίζουν καλό και σωστό αερισμό.

8:20 Περπάτα μέχρι τη δουλειά

Είκοσι λεπτά περπάτημα μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρο θανάτου κατά ένα τρίτο, σύμφωνα με έρευνα από πανεπιστήμιο του Cambridge. Αν λοιπόν η απόσταση μέχρι τη δουλειά σου είναι γύρω στο μισάωρο, μπορείς να βάλεις στόχο να πηγαίνεις με τα πόδια. Η συνήθεια αυτή εκτός από ιδανική άσκηση θα σου επιτρέψει επίσης να εξασφαλίσεις την απαραίτητη βιταμίνη D, αλλά και καλύτερη ποιότητα ύπνου. Μην ξεχάσεις όμως να φορέσεις αντηλιακό και καπέλο. Αν δεν τα καταφέρεις το πρωί, δεσμεύσου για ένα απογευματινό περπάτημα με τον σκύλο ή τον σύντροφό σου. Μην ξεχνάς ότι το περπάτημα είναι το μυστικό της μακροζωίας

10:00→ Σήκω από την καρέκλα

Περίπου κάθε μισή ώρα. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποσυμφορήσεις τη μέση σου, ιδιαίτερα αν κάνεις δουλειά γραφείου που απαιτεί να μένεις πολλές ώρες στην καρέκλα. Για να τηρήσεις τον κανόνα, φρόντισε να επισκέπτεσαι μεταξύ άλλων συχνά την τουαλέτα, πράγμα που σε προστατεύει από τις ουρολοιμώξεις που είναι πιο συχνές το καλοκαίρι. Ένα μεγάλο μπουκάλι νερό στο γραφείο σου, που θα βάλεις στόχο να πιεις μέχρι να φύγεις, θα σε βοηθήσει να πετύχεις τον στόχο σου.

17:30→ Bάλε ανεμιστήρα οροφής

Αν δεν τα έχεις καλά με το air condition γιατί σου ξηραίνει τον λαιμό και τα μάτια ή σε κάνει να φτερνίζεσαι ή γιατί έχεις βαρεθεί να τρέμεις εξαιτίας του στο γραφείο, φρόντισε στο σπίτι σου τουλάχιστον να επενδύσεις σε έναν ανεμιστήρα οροφής, που είναι μια πιο φιλική για τον οργανισμό και το περιβάλλον επιλογή δροσιάς. Είναι σημαντικό η θερμοκρασία να είναι δροσερή στο σπίτι σου, πράγμα που διασφαλίζει και την ευεξία σου.

18:00→ Για καφέ στην….πισίνα

Αντί για το καθιερωμένο ραντεβού με τον φίλο ή τη φίλη σου στην καφετέρια, στο σπίτι ή το γυμναστήριο, άλλαξε σκηνικό το καλοκαίρι και πρότεινε ως τόπο συνάντησης την πιο κοντινή πισίνα. Και θα ασκηθείτε κολυμπώντας και η διάθεσή σας θα απογειωθεί από την αλλαγή παραστάσεων και τη χαλαρή συζήτηση στην ξαπλώστρα. Αν πάλι βάλετε πλώρη για την παραλία, βάλε στην τσάντα ένα ζευγάρι ρακέτες καθώς είναι ο καλύτερος τρόπος για ν’ ασκηθείτε. Και ναι, δεν χρειάζεται να περιμένετε το ΣαββατοΚύριακο, για να το τολμήσετε. Μην ξεχνάς ότι εκτός του ότι νυχτώνει αργά τις καθημερινές έχει λιγότερη κίνηση και συνωστισμό στις κοντινές παραλίες.

19:30→ Γιαούρτι αντί για παγωτό

Προτίμησέ το και γιατί έχει λιγότερες θερμίδες – ιδιαίτερα αν είναι light – και γιατί σου εξασφαλίζει τα απαραίτητα προβιοτικά για την καλή υγεία του εντέρου, συν το ασβέστιο που χρειάζεσαι για την πρόληψη της οστεοπόρωσης. Βάζοντας μέσα και φρούτα, θα το απογειώσεις γευστικά και θα το ενισχύσεις σε βιταμίνες.

21:15→ Ξέχνα την οθόνη και βγες έξω

Μην περιμένεις την ευκαιρία για έξοδο μόνο το ΣΚ. Αντί να μείνεις κολλημένος στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση, προτίμησε συναντήσεις εκτός σπιτιού με καλούς φίλους, η επαφή με τους οποίους σε προφυλάσσει από την κατάθλιψη και σε αποφορτίζει από την πίεση της ημέρας. Ακόμα όμως και μια βόλτα με τα πόδια μόνος σου, με τον σύντροφό σου, με το παιδί σου ή με το σκύλο σου μπορεί να σε ανανεώσει δραστικά. Ιδιαίτερα αν επιλέξεις έναν πράσινο προορισμό για περπάτημα.

Είκοσι λεπτά περπάτημα μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρο θανάτου κατά ένα τρίτο, σύμφωνα με έρευνα από πανεπιστήμιο του Cambridge.

23:10 → Πιάσε το βιβλίο

Και όχι την οθόνη. Σπάσε τη συνήθεια να σερφάρεις στην οθόνη του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή σου, ιδιαίτερα πριν κοιμηθείς το βράδυ. Το φως της μπλε οθόνης αποτρέπει την έκκριση μελατονίνης, της ορμόνης που διευκολύνει τον ύπνο. Με λίγα λόγια μπορεί να εντείνει την αϋπνία. Αντίθετα, ένα βιβλίο μπορεί να σε ταξιδέψει αλλά και να σε νυστάξει πιο γρήγορα, εξασφαλίζοντάς σου περισσότερες ώρες ύπνου. 

Διάβασε ακόμα:

Μήπως Ο Ιδρώτας Σου Σε Σαμποτάρει;

7 Μυστικά Για Θετική Διάθεση Και Καλύτερη Υγεία

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Μάθε Πώς Η Άσκηση Σε Κάνει Καλύτερο Στη Δουλειά Σου

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τα μυστικά της γρήγορης προσαρμογής

ΕΥΕΞΙΑ//

Γιατί Είναι Σημαντικό Να Καλλιεργείς Την Ευεξία Σου

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης