Ο Πιο Απλός Τρόπος Για Να Νικήσεις Την Καθιστική Ζωή

Σήκω από την καρέκλα σου κάθε μία ώρα!




Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

- Πώς μπορείς να χάσεις 54 θερμίδες την ημέρα.
- Πώς 2 λεπτά stretching την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα.

Ξέρεις ότι αν παραμένεις όλη μέρα κολλημένος στην καρέκλα σου κάνεις κακό στην υγεία σου; Ξέρεις ότι δεκάδες έρευνες υποστηρίζουν πως ακόμα και αν γυμνάζεσαι τακτικά, αυτό δεν είναι αρκετό για να καταπολεμήσεις τις συνέπειες της καθιστικής ζωής; Τι λέει η επιστήμη για όλα αυτά;

Τι λένε οι έρευνες

Ερευνητές από το Utah και το Colorado μελέτησαν περισσότερους από 3600 ενήλικες προκειμένου να διαπιστώσουν κατά πόσο η κίνηση επηρέαζε την υγεία τους. Οι συμμετέχοντες φορούσαν ένα βραχιόλι - ανιχνευτή κίνησης για τουλάχιστον 4 ώρες την ημέρα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι σηκώνονταν από την καρέκλα τους ακόμα και για 2 μόλις λεπτά την ημέρα, είχαν 33% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν σοβαρές ασθένειες, ακόμα και να οδηγηθούν σε πρόωρο θάνατο σε σύγκριση με όσους παρέμεναν κολλημένοι στην καρέκλα τους.

Αλήθεια εσύ τι κάνεις όταν είσαι στο γραφείο;

Σήκω από την καρέκλα σου

Αν ψάχνεις έναν τρόπο για να αλλάξεις την κακή συνήθεια της καθιστικής ζωής, η λύση είναι πολύ απλή: κάθε μία ώρα άσε την καρέκλα σου για λίγα λεπτά, σήκω και τεντώσου. Ακόμα και αυτό μπορεί να είναι αρκετό για να αντισταθείς στα κακά της καθιστικής ζωής, να μειώσεις τις πιθανότητες πρόωρου θανάτου, να κάψεις περισσότερες θερμίδες (ναι πολύ καλά διάβασες) και φυσικά να αυξήσεις την αποδοτικότητά σου! Τι περιμένεις λοιπόν; Σήκω και περπάτα. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι σου κάνει καλό!

Και κάτι ακόμα! Αν ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που η γυμναστική δεν είναι και το καλύτερό τους, μπορείς να βρεις εναλλακτικούς τρόπους άσκησης και να βάλεις την κίνηση στη ζωή σου!


Διάβασε ακόμα:

Έχεις Ένα Λεπτό; Κάνε Κάτι Καλό Για Την Υγεία Σου

Ένας Κορυφαίος Οφθαλμίατρος Σου Μαθαίνει Την Άσκηση 20 -20 -20 Για Ξεκούραστα Μάτια Στο Γραφείο

ΥΓΕΙΑ