14 Λόγοι Για Να Αγαπήσεις Τα Σύκα

Τα σύκα είναι ένα από τα πιο ωραία φρούτα του καλοκαιριού .. και από τα πιο ωφέλιμα.




Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

- Πώς τα σύκα σε βοηθούν να διατηρήσεις το βάρος σου.
- Ότι τα σύκα μειώνουν την κούραση.

Αλήθεια τι ξέρεις για τα σύκα; Τα σύκα είναι γνωστά από την αρχαιότητα. Παλαιότερα, καλλιεργούνταν στη Μικρά Ασία, πλέον όμως αποτελούν σημαντικό καρπό της Ανατολικής Μεσογείου της Ισπανίας, της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ και άλλων περιοχών.

Ξέρεις ότι περιέχουν διαλύτες φυτικές ίνες, μέταλλα, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας και ευεξίας; Ή ότι και τα αποξηραμένα σύκα αποτελούν πηγή μετάλλων, βιταμινών και αντιοξειδωτικών με τη διαφορά ότι είναι πλούσια σε θερμίδες;

Ωστόσο και τα δύο είδη περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως νιασίνη, πυριδοξίνη, φολικό οξύ και παντοθενικό οξύ οι οποίες αποτελούν παράγοντες για το μεταβολισμό των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και των λιπών.

Γιατί όμως πρέπει να τα προτιμήσεις;

14 λόγοι για να αγαπήσεις τα σύκα

1.Βοηθάνε στον έλεγχο του βάρους γιατι είναι καλή πηγή φυτικών ινών οι οποίες έχουν θετική επίδραση στη διαχείριση του βάρους.

2.Τα φύλλα συκιάς βοηθάνε στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Ναι, τα φύλλα συκιάς είναι βρώσιμα και έχει αποδειχθεί επανειλημμένως ότι έχουν αντιδιαβητικές ιδιότητες και μπορούν να μειώσουν την ποσότητα της ινσουλίνης που απαιτείται από τα άτομα με διαβήτη.

3.Προστατεύουν από την εμφάνιση της ωχράς κυλίδας και γενικότερα βοηθάνε στη διατήρηση της όρασης λόγω των βιταμίνων A, C, και E που περιέχουν!

4.Βοηθούν στην πρόληψη από τον καρκίνο. Η κουμαρίνη που περιέχεται στα σύκα, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρκίνο του προστάτη, του μαστού και του παχέος εντέρου.

5.Μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Οι διαλύτες φυτικές ίνες που περιέχονται στα σύκα βοηθάνε στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα.

6.Βοηθούν στην πρόληψη της υψηλής αρτηριακής πίεσης και της καρδιακής προσβολής. Η περιεκτικότητά τους σε κάλιο, ωμέγα-3 και ωμέγα-6 βοηθά στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης και τη μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή.

7.Η κατανάλωση σύκων μειώνει την κούραση, βελτιώνει τη μνήμη του εγκεφάλου και προλαμβάνει την αναιμία.

8.Έχουν καθαρτική επίδραση. Βοήθανε στη θεραπεία της χρόνιας δυσκοιλιότητας.

9.Η καθημερινή κατανάλωση σύκων είναι ένα αποτελεσματικό φάρμακο για τη θεραπεία των αιμορροΐδων.

10.Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό, ο πουρές σύκων δρα ως ένα εξαιρετικό καθαριστικό δέρματος και βοηθά στην πρόληψη και τη θεραπεία της ακμής.

11.Τα σύκα είναι πλούσια σε ασβέστιο, επομένως είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τους ανθρώπους που είναι αλλεργικοί στα γαλακτοκομικά προϊόντα.

12.Είναι πλούσια σε ουσίες που βοηθούν τον οργανισμό να αμύνεται σε παθογόνους μύκητες και ιούς.

13.Η περιεκτικότητα ασβεστίου και καλίου που υπάρχει στα σύκα βοήθα στην υγεία των οστών, προλαμβάνει την οστεοπόρωση και βοηθά στην αύξηση της οστικής πυκνότητας.

14.Η τρυπτοφάνη, βασικό αμινοξύ, που υπάρχει στα σύκα βοηθάει στην απαλλαγή από διαταραχές του ύπνου.


Αρχική δημοσίευση από τη Νάσια Μπούνταλη στο www.logodiatrofis.gr


Διάβασε ακόμα:

Ένας Ειδικός Του Ύπνου Προτείνει 18 Τροφές Για Να Κοιμάσαι Καλύτερα

Το Καλοκαίρι Χάνεις Πιο Γρήγορα Βάρος. Ισχύει;

ΔΙΑΤΡΟΦΗ