10 Καλοκαιρινά Τρόφιμα Για Αποτοξίνωση Και Απώλεια Βάρους

Απόλαυσε αυτό το καλοκαίρι βάζοντας στη διατροφή σου τροφές που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις.




Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

- Ποιο συστατικό της ντομάτας καταπολεμά την κατακράτηση υγρών.
- Πότε πρέπει να τρως καρπούζι.

Δεν χρειάζεται να ακολουθείς εξαντλητικές δίαιτες για να φαίνεσαι πιο κομψή με τα σορτς ή το μαγιό σου αυτό το καλοκαίρι, γιατί έτσι κι αλλιώς το καλοκαίρι ευνοεί την απώλεια βάρους.

Το μυστικό της απώλειας βάρους βρίσκεται στο να επιλέγεις υγιεινά τρόφιμα και να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από ό,τι καις.

Και είναι ευκολότερο να κάνεις καλύτερη επιλογή τροφίμων το καλοκαίρι, όταν τα «βαριά» και θερμιδογόνα πιάτα φαίνονται λιγότερο ελκυστικά. Τα καλύτερα προς απώλεια βάρους τρόφιμα, το καλοκαίρι είναι πιο ελαφρά, δροσερά και το πιο σημαντικό, σε κρατούν μακριά από την κουζίνα.

Ο μοναδικός και εύκολος τρόπος για να μειώσεις τις θερμίδες από τη διατροφή σου το καλοκαίρι, όπως λένε οι ειδικοί, είναι να αφεθείς στη γενναιοδωρία της φύσης. Η παραγωγή είναι στο αποκορύφωμά της το καλοκαίρι.

Νόστιμα φρούτα και λαχανικά αφθονούν στις αγορές των αγροτών και στο μανάβικο της περιοχής σου. Εκτός από τη χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, τα προϊόντα έχουν υψηλά ποσοστά βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και φυτικών ινών.

Παρακάτω θα βρεις κάποιες επιλογές από τα καλύτερα τρόφιμα που βοηθούν στην απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού:

Κεράσια

Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες, τα κεράσια έχουν επίσης αντιφλεγμονώδη δράση που συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Ένα επιπλέον θετικό τους είναι ότι περιέχουν μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών που συνδέονται με καλύτερη ποιότητα ύπνου και επιπλέον βοηθούν στη ρύθμιση του βάρους σου.

Ντομάτες

Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, πράγμα που συμβάλλει τόσο στην καλή ενυδάτωση του οργανισμού όσο και στη μείωση του αισθήματος πείνας. Επιπλέον, είναι πλούσιες σε κάλιο το οποίο είναι εξαιρετικό για την αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρών που κάνουν το δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς το κάλιο μπορεί να συμβάλλει στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών.

Καυτερές πιπεριές jalapeno

Αυτό το πικάντικο λαχανικό μπορεί να προσθέσει λίγη θερμότητα στα καλοκαιρινά σου γεύματα και να σε βοηθήσει να τρως λιγότερο. Οι πιπεριές jalapeno περιέχουν επίσης καψαϊκίνη, που έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Αν προσθέσεις λοιπόν λίγη θερμότητα στα γεύματά σου, μπορεί να χάσεις γρηγορότερα βάρος. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι καταναλώνουμε λιγότερη ποσότητα φαγητού, όταν το καταναλώνουμε με κάτι πικάντικο. Για μεγαλύτερη επιτυχία, όταν καταναλώνεις πιπεριές jalapeno, πίνε μετά και ένα ποτήρι νερό το οποίο θα συμβάλλει στην μείωση της κατακράτησης και στην απώλεια βάρους.

Σμέουρα

Τα σμέουρα αποτελούν ένα καλό συνδυασμό νερού και φυτικών ινών που συμμετέχει ενεργά στη μείωση του βάρους.

Παγωμένο πράσινο τσάι

Την επόμενη φορά που θα θελήσεις κάποιο δροσερό ρόφημα δοκίμασε κρύο πράσινο τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Οι επιστήμονες αναφέρουν οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και κοιλιακού λίπους. Η καφεΐνη και τα αντιοξειδωτικά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αύξηση του μεταβολισμού σου.

Κρύες σούπες

Είναι χαμηλές σε θερμίδες και πλούσιες σε νερό και κάλιο με αποτέλεσμα να μειώνουν την κατακράτηση και τα πρηξίματα. Οι κρύες σούπες που περιέχουν πολλά λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσεις ένα γεύμα, μιας και οι ερευνητές αναφέρουν ότι μια χαμηλή σε θερμίδες σούπα με βάση το ζωμό στην αρχή του γεύματος, θα σε κάνει να νιώσεις γεμάτος και να καταναλώσεις λιγότερη τροφή στο κυρίως γεύμα σου.

Καρπούζι

Σε ποιον δεν αρέσει να καταναλώνει μια τραγανή και ζουμερή φέτα καρπούζι όταν έχει ζέστη; Το καρπούζι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και είναι ένας υπέροχος τρόπος να ικανοποιήσεις τη δίψα σου και παράλληλα την ανάγκη σου για γλυκό. Το καρπούζι έχει 90% περιεκτικότητα σε νερό, για το λόγο αυτόν θεωρείται φυσικό διουρητικό και συμβάλλει στη νεφρική λειτουργία.

Αρκετοί επιστήμονες της υγείας και της διατροφής συνιστούν την κατανάλωσή του πριν το γεύμα με άδειο στομάχι για να καθαρίζει ο οργανισμός από τις τοξίνες. Ενυδατώνει επίσης τον οργανισμό και προσφέρει το αίσθημα του κορεσμού ενώ η χαμηλή θερμιδική του αξία (30 θερμίδες στα 100 γραμμάρια) μας βοηθά να χάσουμε βάρος. Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης A, βιταμίνης C, μαγνησίου, καλίου, φυτικών ινών ενώ δεν περιέχει καθόλου λίπος και χοληστερίνη.

Χόρτα

Είναι μηδενικής θερμιδικής αξίας περιεκτικότητας σε λίπος, ενώ όντας πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες αυξάνουν τον κορεσμό και μειώνουν την αποθήκευση λίπους.

Ψάρια και θαλασσινά

Αποτελούν άριστη πηγή πρωτεϊνών που ο οργανισμός χρειάζεται για την ανάπτυξη και τη συντήρηση των μυών και των ιστών. Πώς όμως η πρωτεΐνη βοηθάει στην απώλεια βάρους; Ο οργανισμός καταβάλλει περισσότερη ενέργεια για να απορροφήσει τις πρωτεΐνες. Αυτό βοηθάει στην απώλεια βάρους. Αν το σώμα σου δεν λαμβάνει καθημερινά την απαραίτητη ποσότητα πρωτεϊνών ο οργανισμός σου θα τις "τραβήξει" από τη μυϊκή μάζα, με αποτέλεσμα τη μείωσή της.

Επίσης οι πρωτεΐνες βοηθούν στην επιβράδυνση της απορρόφησης της γλυκόζης. Αυτό με τη σειρά του μειώνει την πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης καθιστώντας ευκολότερο για τον οργανισμό να κάψει λίπος. Ακόμη οι πρωτεΐνες έχουν την ικανότητα να προωθούν το αίσθημα του κορεσμού γρηγορότερα απ’ ότι το λίπος και οι υδατάνθρακες.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει μονοκόρεστα λιπαρά που είναι επίσης γνωστά ως καλά λιπαρά. Αυτά τα λιπαρά στην πραγματικότητα σε βοηθούν να χάσεις εκείνα τα κακά λίπη που κατοικούν στο σώμα σου. Εκτός από το να είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα στη καύση λίπους, το αβοκάντο θεωρείται ένα από τα καλύτερα λάδια για την ανάπτυξη των μαλλιών. Βάλε λοιπόν αυτό το εξαίσιο φρούτο στη διατροφή σου με διάφορους τρόπους:

-Κάνε φέτες το αβοκάντο και απόλαυσέ το με ψημένο άπαχο κρέας, βάλ΄το σε σάντουιτς ή απόλαυσέ το σκέτο ως σνακ.

-Επίσης μπορείς να φτιάξεις υγιεινά smoothies, συμπληρώνοντας αποβουτυρωμένο γάλα.


Οι επιλογές που έχεις με όλα τα παραπάνω είναι πολλές και τα οφέλη ακόμη περισσότερα!


Αρχική δημοσίευση από τη Δάφνη Γκούμα στο logodiatrofis.gr.


Διάβασε ακόμα:

Η Δίαιτα Απέτυχε! Τώρα Τι Κάνουμε;

Πάλι Τρώς Στα Κρυφά;


ΔΙΑΤΡΟΦΗ