Οι Έξυπνες Κινήσεις Που Προγραμματίζουν Θετικά Τον Εγκέφαλό Σου

Μάθε να σκέφτεσαι θετικά κάθε μέρα.




Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

- Πότε "κλείνει" ο εγκέφαλός σου.
- Γιατί πρέπει να βάλεις ένα βότσαλο στην τσέπη σου

Μα πώς είναι δυνατόν να σκέφτεται κανείς θετικά κάθε μέρα, όταν υπάρχουν χίλια-δυο θέματα και εμπόδια; Η απάντηση είναι το κλασικό «δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο». Ακριβώς επειδή συμβαίνουν στραβά και ανάποδα, ακριβώς επειδή υπάρχουν δυσκολίες θα πρέπει να επενδύσεις στο να σκέφτεσαι θετικά και αισιόδοξα. Γιατί, μήπως οι αρνητικές σου σκέψεις σου έλυσαν ποτέ κανένα πρόβλημα ή σου έφτιαξαν τη μέρα; Όχι βέβαια! Επενδύοντας σε θετική σκέψη, θετική διάθεση και στάση ζωής έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να περνάς καλύτερα και να είσαι πιο ευχαριστημένος από τη ζωή σου.

Η καθηγήτρια ψυχολογίας Δρ. Barbara Fredrickson και η ομάδα της με ένα έξυπνο πείραμα έδειξαν ότι οι άνθρωποι με αρνητική σκέψη και συναίσθημα σκέφτονται με πολύ περιορισμένο τρόπο. Είναι σαν να «κλείνει» ο εγκέφαλός τους και να βλέπουν μόνο πολύ περιορισμένες επιλογές, ενώ στην πραγματικότητα υπάρχει πληθώρα.

Πώς να διδάξεις τον εαυτό σου να σκέφτεται θετικά σε καθημερινή βάση

1.Ξεκίνα με τη στάση του σώματος

Μάθε να κρατάς την πλάτη σου ίσια και να κάθεσαι ίσια. Με αυτό τον απλό τρόπο, το σώμα σου στέλνει το μήνυμα στον εγκέφαλό σου ότι «όλα είναι καλά» και έτσι το μυαλό σου είναι πιο ανοιχτό στο να σκεφτεί θετικά.

2.Διάβαζε θετικό υλικό

Αντί να αναλώνεσαι διαρκώς σε αρνητικά μηνύματα, επίλεξε να διαβάζεις θετικά πράγματα. Όπως άρθρα αυτοβελτίωσης και συμβουλές για καλύτερη ζωή, κλπ. 

3.Θέσε τον στόχο της ημέρας

Πριν σηκωθείς από το κρεβάτι, βάλε έναν στόχο για την ημέρα σου. Με κλειστά μάτια φαντάσου τον εαυτό σου να κάνει τα βήματα προς την πραγματοποίησή του και να τον εκπληρώνει. Μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο «σήμερα θέλω να διαβάσω ποίηση», ή «σήμερα σκοπεύω να αισθανθώ περισσότερη χαρά».

Οι άνθρωποι με αρνητική σκέψη και συναίσθημα σκέφτονται με πολύ περιορισμένο τρόπο.

4.Εντόπισε τρία πράγματα για τα οποία νιώθεις ευγνωμοσύνη

Φτιάξε μία λίστα ευγνωμοσύνης. Έτσι, αντί να γκρινιάξεις για τα όποια στραβά και ανάποδα υπάρχουν στη ζωή σου, σκέψου ότι είσαι ζωντανός, ότι έχεις στέγη, ένα ωραίο φλιτζάνι καφέ στα χέρια σου. Οτιδήποτε μικρό ή μεγάλο είναι θετικό και κάνει τη διαφορά στη ζωή σου, αξίζει. Ειδικά αν πιστεύεις ότι είναι κάτι δεδομένο, θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να μάθεις να το εκτιμάς.

5.Βάλε ένα βότσαλο στην τσέπη σου

Σοβαρά! Το εννοώ! Ακόμα καλύτερα αν είναι μια πέτρα που έχει νόημα και σημασία για εσένα, π.χ. αν είναι μια πετρούλα που μάζεψες από την αγαπημένη σου παραλία ή τις προηγούμενες διακοπές σου. Φύλαξε αυτή την πέτρα στην τσέπη σου, σε καθημερινή βάση. Όχι για λιθοβολήσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους που σε ζορίζουν! Όταν δεις ότι ξεκινάς να κάνεις μία αρνητική σκέψη, βάλε το χέρι σου στην τσέπη και μετάφερε το βότσαλο στην άλλη τσέπη. Η βασική αρχή αυτής της ενέργειας είναι ότι με την πράξη της μετακίνησης κινητοποιείς διαφορετικές περιοχές του εγκεφάλου σου και «διαλύεις» την αρνητική σκέψη στη γέννησή της.

6.Μάθε να «ζεις» και να απολαμβάνεις τις μικρές χαρές της ζωής

Μία δροσερή φρουτοσαλάτα, μια βαθιά συζήτηση, την πρώτη γαρδένια που άνθισε στη γλάστρα, ένα αναπάντεχο μήνυμα από ένα αγαπητό πρόσωπο με το οποίο είχες χαθεί. Όλα αυτά και άλλα πολλά είναι μικρές, ευχάριστες στιγμές που σου δημιουργούν θετικό αίσθημα και φέρνουν το χαμόγελο στα χείλη σου. Μην υποτιμάς τις μικρές στιγμές, γιατί δρουν προσθετικά και δημιουργούν θετικότητα και χαρά ζωής! Μάθε να τις αναγνωρίζεις και να τις ζεις.

Και κάτι ακόμα: ξέρεις ότι μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου, αλλάζοντας τον τρόπο που μιλάς;


Διάβασε ακόμα:

Οι Λέξεις Που Μαγνητίζουν Θετικές Εξελίξεις

5 «Aντί» Στρες Κινήσεις Που Αξίζει Να Υιοθετήσεις


LIVE BETTER