Τι Να Κάνεις Πριν Πας Για Ύπνο Για Λιγότερο Άγχος

4 επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι που θα σε κάνουν να κοιμάσαι και να ξυπνάς καλύτερα.




Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

- Πώς μπορεί το κατοικίδιό σου να σου φτιάξει την διάθεση.
- Πώς ακόμα και ο γύρος του τετραγώνου θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις. 

Μήπως τελευταία νιώθεις έντονο άγχος και στρες; Έχεις προβλήματα στη δουλειά ή το σπίτι; Δεν είσαι ο μόνος. Το θέμα είναι ότι αυτές οι έννοιες, σε κρατάνε ξάγρυπνο τα βράδια. Ευτυχώς για εσένα όμως, υπάρχουν τρόποι για να τις εξαφανίσεις και να προστατέψεις όχι μόνο την υγεία και την ευεξία σου αλλά και τη συγκέντρωσή σου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Να λοιπόν τι μπορείς να κάνεις κάθε βράδυ:

1.Αντί για ειδήσεις, διάβασε ένα βιβλίο

Κάνε ένα διάλειμμα από τις ειδήσεις της καθημερινότητας που εντείνουν το άγχος σου και επίλεξε τη μυθοπλασία. Σύμφωνα με έρευνα του Journal of Experimental Psychology, το διάβασμα αυξάνει τις γνωστικές σου λειτουργίες, την ικανότητά σου να επεξεργάζεσαι πληροφορίες, καθώς και την ενσυναίσθησή σου, την ικανότητά σου δηλαδή να βοηθάς τους γύρω σου και να μπαίνεις στη θέση τους.

2.Πήγαινε μία βόλτα

Μία πολύ καλή ιδέα για να αποφορτιστείς από μία δύσκολη ημέρα είναι να κάνεις μία βόλτα. Πρόσφατη έρευνα του University of British Columbia δείχνει ότι ακόμα και μία μικρή βόλτα μπορεί να σε αποφορτίσει και να σε βοηθήσει να διώξεις το στρες. Η επαφή με τη φύση σε βοηθάει να αποβάλεις και τα αρνητικά συναισθήματα. Βγες έξω λοιπόν. Κάνε το γύρο του σπιτιού σου και γύρισε πίσω ανανεωμένος. Α, και κάτι ακόμα! Άφησε το κινητό σου στο σπίτι!

3.Αφιέρωσε χρόνο στο κατοικίδιο σου

Έρευνες δείχνουν ότι ο χρόνος που περνάς με το κατοικίδιό σου έχει πολλά οφέλη στην ψυχική σου υγεία, οπότε σήμερα που θα γυρίσεις στρεσαρισμένος ή θυμωμένος από το γραφείο, ασχολήσου με το σκύλο (ή τη γάτα) σου. Η διάθεσή σου θα αλλάξει σε δευτερόλεπτα. Αν πάλι δεν έχεις κατοικίδιο μήπως να το ξανασκεφτείς;

4...Και στους φίλους σου

Βρες χρόνο να μιλήσεις με τους φίλους σου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Ίσως δεν είναι πολύ εύκολο, ιδιαίτερα αν το πρόγραμμά σου είναι πολύ φορτωμένο τις καθημερινές. Ακόμα όμως και αν δεν προλαβαίνεις να βγεις έξω με ένα φίλο σου, τουλάχιστον αφιέρωσε χρόνο και πάρ' τον τηλέφωνο. Συζητώντας με έναν δικό σου άνθρωπο που σε νοιάζεται και σε καταλαβαίνει για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις, όχι μόνο θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, αλλά θα σε βοηθήσει να δεις τα πράγματα με άλλη οπτική. Έρευνα του Stanford University έδειξε ότι η αίσθηση της επαφής, ακόμα και μέσω τηλεφώνου, είναι πολύ σημαντική για την ψυχική σου υγεία. Δεν είσαι μόνος σου. Και σίγουρα δεν χρειάζεται να διαχειριστείς το κάθε πρόβλημα μόνος σου. 


Διάβασε ακόμα:

Μάθε Να Δημιουργείς Χρόνο Για Εσένα

Αρνητικές Σκέψεις; Μάθε Να Τις Αναγνωρίζεις Και Να Τις Διώχνεις Μακριά

ΥΠΝΟΣ, ΣΤΡΕΣ