Τρως Πρωινό Στο Γραφείο; Αναβάθμισέ Το Έξυπνα

Όλοι οι τρόποι για να απολαμβάνεις ποιοτικό πρωινό στην εργασία σου.





Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

- Τι να προετοιμάσεις στο σπίτι για να πάρεις στο γραφείο
- Πώς να επιλέξεις το σωστό delivery


Ανήκεις σε εκείνους που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους στον εργασιακό τους χώρο; Μηπως ξεκινάς τη μέρα σου χωρίς ένα σωστό πρωινό ή με μερικες γουλιές καφέ στο αυτοκίνητο έως ότου φθάσεις στο γραφειο; Και μετά; Την ώρα που η πείνα σε χτυπά; Ψάχνεις να βρεις από πού θα παραγγείλεις οτιδήποτε μπορεί να χορτάσει την πείνα σου;

Γνωρίζεις, φυσικά, πόσο λάθος είναι αυτό, σωστά; Ένα τετοιο ξεκίνημα όχι μόνο σαμποτάρει την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά σου, αλλά επιπλέον σε ωθεί αργότερα σε μη θρεπτικές επιλογές. Χωρίς σωστό πρωινό η ενέργειά σου αρχίζει να πέφτει κατακόρυφα, η διαθεση σ´εγκαταλειπει, η συγκεντρωση γίνεται όλο και πιο δύσκολη και δεν είναι ούτε δώδεκα ακόμα. Με λίγα λόγια αντίο αποδοτικότητα.

Η αξία της προετοιμασίας από το σπίτι

Ενα σνακ περιπτέρου θα σου δωσει ίσως μια πρόσκαιρη ικανοποίηση, αλλά παράλληλα θα σε φορτώσει με ένα σωρό «κακές» θερμιδες, άφθονο αλάτι, περίσσεια υδατανθράκων, βελτιωτικά γεύσης, χρώματα, συντηρητικά,κλπ.

Είναι σαφές πως ένα τέτοιο μοντέλο διατροφής δεν μπορεί να είναι ο κανόνας στην καθημερινότητά σου.

Δείξε σεβασμό στις ανάγκες σου,προνόησε σαν των φρονίμων τα παιδιά που λέει και η λαϊκή ρήση. Ορίστε πώς:

-Πες ναι στα φρέσκα φρούτα εποχής, σκέτα ή σε μορφή φρουτοσαλάτας,που αποτελούν εύκολη και υγιεινή λύση.

-Προμηθεύσου κάποια υγιεινά παρασκευάσματα, όπως μπάρες με βάση δημητριακά, μέλι, ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, καθώς και υπερτροφές όπως goji berries, chia seeds κ.ά.

-Εναλλακτικά και εφόσον έχεις χρόνο και διάθεση, μπορείς να προετοιμάσεις τέτοιους είδους μπάρες και στο σπίτι ανάλογα με τις προτιμήσεις σου.

-Ένα κομμάτι σπιτικό κέικ -γλυκό ή αλμυρό- μπορεί να καθησυχάσει ευχάριστα τις στιγμές που νιώθεις την ανάγκη για σνακ.

-Επίλεξε το γιαούρτι, το αυθεντικό με την πέτσα-ιδανικά πρόβειο ή γίδινο-γιατί είναι γεμάτο προβιοτικά από τη φύση, αντί για επιδόρπια γιαουρτιού με προσθήκη γλυκαντικών. Μια καλή επιλογή είναι και το κεφίρ με το οποίο μπορείς να συνοδέψεις τόσο τα φρούτα σου όσο και τις μπάρες δημητριακών.

-Sandwiches και wraps είναι μια άλλη καλή επιλογή για το γραφείο. Δημοφιλή και αγαπημένα μπορείς να τα ετοιμάσεις γρήγορα και εύκολο από το σπίτι με τα πιο υγιεινά υλικά στους συνδυασμούς της αρεσκείας σου.

Το επόμενο βήμα

Φυσικά αν διαθέσεις κάποιο χρόνο μέσα στο Σαββατοκύριακο μπορείς να προετοιμάσεις έξυπνα και υγιεινά γεύματα που θα σε αποζημιώσουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδες, καθώς τα περίφημα ταπεράκια παραμένουν η καλύτερη λύση για υγιεινή διατροφή στο γραφείο.

Επίλεξε έξυπνα delivery

Αν παρόλα αυτά αρνείσαι να προετοιμάσεις τα γεύματά σου για το γραφείο και επιμένεις στο delivery, τότε μια σοβαρή έρευνα αγοράς θα σε βοηθήσει ώστε να εντοπίσεις εκείνους που μπορούν να σου εξασφαλίσουν τα πιο υγιεινά γεύματα. Αναζήτα αξιόπιστες επιχειρήσεις που σέβονται πραγματικά τον πελάτη τους, προσφέρουν όσα υπόσχονται και χρησιμοποιούν ποιοτικές πρώτες ύλες, καθώς και ποικιλία υγιεινών επιλογών.

Σε κάθε περίπτωση, όποια λύση κι αν επιλέξεις, μην ξεχνάς ποτέ πως η διατροφή στο γραφείο αφορά το ίδιο πολύτιμο σώμα που φροντίζεις στο σπίτι. Εσένα!


Διάβασε ακόμα:

Γιατί Είναι Λάθος Να Μην Τρως Τίποτα Στο Γραφείο

Λιγούρες Στο Γραφείο; Σου Έχουμε Τη Λύση


ΔΙΑΤΡΟΦΗ