Όλοι Οι Τρόποι Για Να Αναβαθμίσεις Τον Ύπνο Σου

Πώς να κάνεις την κρεβατοκάμαρά σου τον πιο φιλικό χώρο για ύπνο.




Στα επόμενα 5 λεπτά θα μάθεις:

- Όσα πρέπει να κάνεις για να έχεις όνειρα γλυκά
- Ποια είναι τα μυστικά που αναβαθμίζουν τον ύπνο σου

Ο καταλληλότερος χώρος για να απολαύσεις έναν ποιοτικό ύπνο, σύμφωνα με τους ειδικούς είναι η κρεβατοκάμαρά σου. Πιθανόν να το γνωρίζεις εμπειρικά ή να το θεωρείς αυτονόητο. Πόσο σίγουρος, όμως, είσαι ότι τηρείς αυτόν τον κανόνα στην καθημερινότητά σου; Πράγμα που σημαίνει ότι αν σε παίρνει ο ύπνος συνήθως στον καναπέ ή στην πολυθρόνα ή ακόμα και στο γραφείο δουλεύοντας έχεις καθιερώσει εντελώς λανθασμένες συνήθειες που υποβιβάζουν σοβαρά την ποιότητα του ύπνου σου.

Το πρώτο λοιπόν που πρέπει να κάνεις μόλις νιώσεις ότι νυστάζεις είναι να κατευθυνθείς στην κρεβατοκάμαρά σου. Υπάρχουν, όμως, κι άλλες σημαντικές λεπτομέρειες που πρέπει να προσέξεις στο χώρο της κρεβατοκάμαρας αν θες να αναβαθμίσεις τον ύπνο σου και να διασφαλίσεις ένα αναζωογονητικό οκτάωρο στην αγκαλιά του Μορφέα.

1.Δώσε έμφαση στο σκοτάδι

Το δωμάτιο που κοιμάσαι την ώρα που ξαπλώνεις στο κρεβάτι σου για ύπνο πρέπει να είναι σκοτεινό. Απόφυγε λοιπόν να κοιμάσαι με οποιοδήποτε φως αναμμένο γιατί παρεμποδίζεται η έκκριση της μελατονίνης, της ορμόνης που διευκολύνει τη διέλευση του ύπνου.

2.Διασφάλισε ησυχία

Η κρεβατοκάμαρά σου πρέπει να είναι το πιο ήσυχο δωμάτιο του σπιτιού. Είναι σημαντικό όταν κοιμάσαι να επικρατεί ησυχία πράγμα που δίνει την ευκαιρία στο νευρικό σου σύστημα να ηρεμήσει. Αν το δωμάτιο έχει θόρυβο γιατί το σπίτι σου είναι πάνω σε δρόμο, εξέτασε το ενδεχόμενο να επενδύσεις σε διπλά τζάμια που εξασφαλίζουν μια σχετικά καλή ηχομόνωση.

3.Βρες τη σωστή θερμοκρασία

Δεν αρκεί να μπεις κάτω από τα σκεπάσματα σε ένα κρύο δωμάτιο. Aν τα άκρα σου είναι κρύα το πιθανότερο είναι ότι θα δυσκολευτείς να κοιμηθείς. Φρόντισε επομένως να έχεις τόση θέρμανση στην κρεβατοκάμαρά σου, ώστε να νιώθεις ευχάριστα και να μπορέσεις να χαλαρώσεις. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τη δροσιά γι’ αυτό επίλεξε κλινοσκεπάσματα που σου εξασφαλίζουν δροσιά το καλοκαίρι και την κατάλληλη ζέστη το χειμώνα ώστε να διασφαλίζεις έναν καλό ύπνο ακόμα κι αν κλείσει το θερμαντικό σου μέσο ή το air-condition.

Σου προτείνουμε το πάπλωμα Αλκαίος από την COCO-MAT 

Είναι η κατάλληλη επιλογή για ψυχρά κυρίως κλίματα ή απλά για σένα, που απολαμβάνεις τη ζεστασιά κάτω από το πάπλωμά σου. Βέβαια αυτές τις δυνατότητες τις οφείλει στην κατασκευή του, που γίνεται από φυσικά υλικά. Πούπουλο χήνας στο 90% του περιεχομένου του και φτερό χήνας στο υπόλοιπο 10%, ώστε να δημιουργείται το αγαπημένο αφράτο περιβάλλον χαλάρωσης, χωρίς όμως να ακούγονται ανεπιθύμητοι θόρυβοι από τα κοτσανάκια των φτερών. Φυσικά ο Αλκαίος είναι ένα eco-friendly πάπλωμα, γι’ αυτό το περιεχόμενό του πιστοποιείται κατά το R.D.S (Responsible Down Standard).

4.Μετακίνησε την τηλεόραση

Όχι μόνο γιατί το φως της διαταράσσει τα επίπεδα της μελατονίνης, αλλά επιπλέον επειδή διεγείρει το νευρικό σου σύστημα και δυσκολεύει τον ύπνο σου. Αν έχεις τηλεόραση στη κρεβατοκάμαρα το να την μετακινήσεις σε άλλο δωμάτιο είναι μια σημαντική κίνηση για την αναβάθμιση του ύπνου σου.

5.Μη χρησιμοποιείς τα ηλεκτρονικά μέσα στην κρεβατοκάμαρα

Ποτέ μα ποτέ μην επιλέγεις να εργαστείς με τον φορητό σου υπολογιστή στο κρεβάτι ή να δεις κάποια σειρά σε αυτόν ή να σερφάρεις στο internet από το tablet σου. Ο στόχος σου από τη στιγμή που μπαίνεις στην κρεβατοκάμαρά σου και ξαπλώνεις στο κρεβάτι σου πρέπει να είναι ένας: να κοιμηθείς.

6.Απενεργοποίησε το κινητό σου

Έτσι μειώνεις το ενδεχόμενο να το πάρεις στα χέρια σου για να ελέγξεις κλήσεις και μηνύματα ή να περάσεις χρόνο στα social media, καθώς όλα αυτά αποτελούν ερεθίσματα που δεν σε αφήνουν να αποφορτιστείς. Επίσης απενεργοποιώντας το κινητό σου αποκλείεις την πιθανότητα να σε καλέσει κάποιος διαταράσσοντας την ηρεμία σου.

7.Δώσε έμφαση στο μαξιλάρι σου

Απόφυγε να είναι πολύ παχύ. Προτίμησε να είναι λεπτό ώστε να μη βουλιάζεις το κεφάλι σου σε αυτό ή να κρατά πολύ ψηλά τον αυχένα πράγμα που αυξάνει τον κίνδυνο για πιασίματα. Επίσης φρόντισε να είναι φτιαγμένο από υλικό που δεν πυροδοτεί αλλεργίες.

Σου προτείνουμε το μαξιλάρι Νάρκισσος I της COCO-MAT. 

To μόνο με εσωτερικό από νιφάδες φυσικού καουτσούκ. Πρόκειται για ένα συστατικό που βγαίνει από τον πρωτογενή γαλακτικό χυμό του δέντρου Hevea Braziliensis, το οποίο με ειδική επεξεργασία, μετουσιώνεται σε ελαστικό, αφρώδες φύλλο. Έτσι, δημιουργείται το μαξιλάρι που θα σου προσφέρει μια ζεστή φωλιά για το κεφάλι, αλλά παράλληλα και τη βέλτιστη υποστήριξη στον αυχένα και το κεφάλι σου.

8.Επένδυσε στο σωστό στρώμα

Είναι πολλά και διαφορετικά τα δεδομένα που χρειάζεται να λάβεις υπόψη όταν επιλέγεις στρώμα και για αυτό η καθοδήγηση από επαγγελματίες πάνω στο συγκεκριμένο πεδίο είναι σίγουρα διαφωτιστική. Το σίγουρο είναι ότι το στρώμα παίζει σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση του ύπνου σου.

Σου προτείνουμε το στρώμα Πρωτέας της CΟCO-MΑΤ.

Δοκίμασε να μπεις σε ένα κατάστημα COCO-MAT, για να διαλέξεις το ιδανικό στρώμα για σένα. Ελαστικό, όχι μαλακό. Γιατί, όπως λέει η φιλοσοφία τους, για να ξεκουραστεί το σώμα, πρέπει να υποστηρίζεται από ένα στρώμα, το οποίο θα γεμίσει τα κενά μεταξύ τους. Πρέπει δηλαδή το στρώμα να προσαρμοστεί στο σχήμα του σώματος και όχι το αντίθετο. Αυτό ακριβώς πετυχαίνει το ελαστικό στρώμα. Όπως για παράδειγμα το αμέταλλο στρώμα Πρωτέας: 5 στρώσεις φυσικού καουτσούκ, ίνες κοκοφοίνικα, αλογότριχας και κάκτου και θαλάσσια φύκια. Με άλλα λόγια, η φύση στο κρεβάτι σου!

Και κάτι τελευταίο:

9. Μην αναβάλλεις την ώρα ύπνου 

Ιδιαίτερα αν νυστάζεις. Κι από την άλλη απόφυγε να ξαπλώσεις ψυχαναγκαστικά στο κρεβάτι σου για ύπνο αν δεν νυστάζεις καθόλου. Καλό είναι να πηγαίνεις κάθε βράδυ την ίδια ώρα για ύπνο -κατά προτίμηση την ώρα που νιώθεις ότι νυστάζεις- πράγμα που ρυθμίζει καλύτερα το βιολογικό σου ρολόι.



LIVE BETTER