Στρες Και Αυτοπεποίθηση: Κι Όμως Σχετίζονται

Τα μικρά βήματα για να θέσεις υπό έλεγχο το ύπουλο άγχος.



Ξέρεις ότι το καθημερινό άγχος που νιώθεις μπορεί να ροκανίζει την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμησή σου; Γιατί θα αναρωτηθείς; Για έναν πολύ απλό λόγο. Γιατί κάθε φορά που νιώθεις ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις κλονίζεται η εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και στις δυνάμεις σου. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα νιώσεις πίεση και στρες ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές οι οποίες μπορούν να σε βοηθήσουν να ελαχιστοποιήσεις το καθημερινό σου άγχος και να ενδυναμώσεις την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου:

-Κάνε μία λίστα από τις καταστάσεις που σας προκαλούν άγχος. Με αυτό τον τρόπο αναγνωρίζεις τις θετικές από τις αρνητικές καταστάσεις γύρω σου.

-Συνειδητοποίησε ποιες καταστάσεις σου προκαλούν στρες, πώς εξελίσσονται και γιατί τελικά σε αγχώνουν. Σκέψου ποια είναι η βαθύτερη αιτία.

-Πίστεψε στον εαυτό σου ότι μπορείς να διαχειριστείς αυτές τις καταστάσεις.

-Όταν νιώθεις άγχος πάρε μια βαθιά αναπνοή και στη συνέχεια κάνε μια ήρεμη εκπνοή, ώστε να χαλαρώσουν οι μύες σου. Ταυτόχρονα, κράτα τη συγκέντρωσή σου σταθερή σ’ αυτό που επιθυμείς να υλοποιήσεις.

Και κάτι ακόμα...

Δες τα πράγματα από ψηλά. Όλα φαίνονται πιο μικρά κοιτώντας τη ζωή από ψηλά. Αυτό θα σε βοηθήσει να δεις την πραγματική διάσταση των πραγμάτων αποφορτισμένα από το συναίσθημα που συχνά μεγεθύνει τις καταστάσεις και σου δημιουργεί αλόγιστο stress.


Διάβασε ακόμα:

10 Βήματα Για Να Ενισχύσεις Τον Αυτοέλεγχό Σου

Πώς Οι Σκέψεις Σου Επηρεάζουν Την Υγεία Σου




ΣΤΡΕΣ