Βάλε Τον Διαλογισμό Στην Καθημερινότητά Σου Με 3 Απλούς Τρόπους

Απαιτούν ελάχιστο χρόνο και θα σε βοηθήσουν να εκτιμάς το κάθε λεπτό της ζωής σου.


Credit: RawPixel



Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

- Τι είναι το στοχαστικό διάλειμμα.
- Γιατί να δοκιμάσεις την τεχνική των 20 αναπνοών.

Συχνά τα θεωρείς όλα δεδομένα, όμως δεν είναι. Ο χρόνος τρέχει και δε γυρίζει πίσω. Θα πρέπει να μάθεις να εκτιμάς και να απολαμβάνεις το κάθε λεπτό και να είσαι “παρών” σε κάθε στιγμή της ζωής σου.

Πώς όμως θα το κάνεις αυτό; Με τον διαλογισμό. Ο διαλογισμός θα σε βοηθήσει να έχεις πλήρη επίγνωση των συναισθημάτων και των σκέψεών σου και να είσαι παρών σωματικά και ψυχικά. Υπάρχουν 3 πολύ απλοί τρόποι που απαιτούν ελάχιστα λεπτά και θα σε βοηθήσουν να κάνεις καθημερινά διαλογισμό:

1.Κάνε ένα στοχαστικό διάλειμμα

Τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, κάνε ένα διάλειμμα από το φορτωμένο σου πρόγραμμα και σκέψου κάτι πολύ όμορφο - από μία εικόνα και την οικογένειά σου μέχρι μία ευχάριστη στιγμή ή τη σκέψη από κάτι που θέλεις. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά θα μπορέσεις να εξισορροπήσεις το φορτωμένο σου πρόγραμμα με την ευεξία σου και να έχεις μία αρμονία στο σώμα, το μυαλό και το πνεύμα σου.

2. Συγκεντρώσου στο γεύμα σου 

Έχεις παρατηρήσει πώς συμπεριφέρεσαι την ώρα που τρως; Το πιθανότερο είναι την ίδια ώρα να ασχολείσαι ταυτόχρονα και με άλλα πράγματα, το οποίο δεν κάνει καλό ούτε στην πέψη αλλά ούτε και στην πνευματική σου υγεία.

Συγκεντρώσου πλήρως σε ένα τουλάχιστον γεύμα ή snack καθημερινά, χωρίς να κάνεις τίποτα άλλο. Μην τρως βιαστικά, απόλαυσε το φαγητό σου και χρησιμοποίησε καθεμιά από τις 5 σου αισθήσεις.

3. Συγκεντρώσου στην αναπνοή σου

Το πιο απλό πράγμα που μπορούμε να κάνουμε, για να βελτιώσουμε την υγεία και την ευεξία μας, είναι να βελτιώσουμε την αναπνοή μας. Η αναπνοή είναι ο συνδετικός κρίκος του μυαλού με το σώμα. Μία βαθιά αναπνοή βοηθάει τον εγκέφαλό σου να οξυγονώνεται και εσένα να χαλαρώνεις, ό,τι κι αν συμβαίνει γύρω σου.

Δοκίμασε την τεχνική των 20 αναπνοών και παρατήρησε πόσο θα βελτιώσεις τη ζωή σου. Θα χρειαστείς μόλις 5 λεπτά: μείνε καθιστός στην καρέκλα σου με τη σπονδυλική σου στήλη τεντωμένη, κλείσε τα μάτια, πάρε 5 αναπνοές από τη μύτη και έκπνευσε από το στόμα. Για τις υπόλοιπες 15 αναπνοές κάνε εισπνοές και εκπνοές μόνο από τη μύτη. Σε κάθε εισπνοή σκέψου κάτι ευχάριστο και σε κάθε εκπνοή κάθε σου πρόβλημα.

Να θυμάσαι

Μάθε να απολαμβάνεις το κάθε λεπτό της ζωής σου σε ό,τι κι αν κάνεις. Μόνο έτσι θα μάθεις να εκτιμάς την ίδια σου τη ζωή. 


Διάβασε ακόμα:

"Grounding" Υιοθέτησε Την Τεχνική Που Διώχνει Το Στρες!

Αυτο-Ύπνωση. Η Εμπειρία Που Σε Βοηθάει Να Πετύχεις Τους Στόχους Σου Με Τη Δύναμη Του Μυαλού Σου

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ