Πείνασες Και Είσαι Ακόμα Στο Γραφείο;

Ακόμα και αν περνάς πολλές ώρες στη δουλειά υπάρχει τρόπος να τρως σωστά.


Credit:  Charles Koh/Unsplash

Ο χώρος εργασίας αποτελεί συχνά το ιδανικό μέρος για να φάμε κάτι «γρήγορο και εύκολο» ή για να τσιμπολογήσουμε κάποια μικρή ανθυγιεινή λιχουδιά για να μας κόψει την πείνα και γενικότερα για να μην προσέξουμε τη διατροφή μας, ιδιαίτερα όταν η δουλειά μας επιφορτίζει με στρες και άγχος. Κι όμως η σωστή διατροφή στη δουλειά δεν είναι ανέφικτος στόχος. Το μόνο που χρειάζεται είναι σωστός προγραμματισμός σε συνδυασμό με την κατάλληλη επιλογή γευμάτων και σνακ. Οι συμβουλές που προτείνει το Mastiha Shop θα σε βοηθήσουν να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή στο γραφείο για να εξασφαλίσεις την πνευματική και σωματική ενέργεια που έχεις ανάγκη.

Σπιτικό φαγητό

Απόφυγε τα αυτόματα μηχανήματα και τα κλασικά προϊόντα της καντίνας (τυρόπιτες, πίτσες κ.λπ.) και προσπάθησε να υιοθετήσεις τη συνήθεια του τάπερ παίρνοντας μαζί σου σπιτικό φαγητό. Αν σου αρέσει η μαστίχα βάλ΄τη στο μενού σου μέσα από εύκολες συνταγές  για υγιεινά και πεντανόστιμα γεύματα που θα σου λύσουν τα χέρια και θα σου εξασφαλίσουν ένα θρεπτικό γεύμα στο γραφείο.  Αν πάλι δεν έχεις αυτή τη δυνατότητα προτίμησε το φαγητό που θα παραγγείλεις απέξω να είναι αποτελεί όσο το δυνατόν πιο υγιεινή επιλογή.

Μην ξεχνάς το πρωινό

Είναι πολύ σημαντικό να μην πηγαίνεις στη δουλειά με άδειο στομάχι γιατί πιθανότατα θα καταναλώσεις τα λάθος φαγητά λόγω πείνας. Μην παραλείπεις λοιπόν να τρως ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό. Μια εξαιρετική επιλογή αποτελούν τα δημητριακά με νιφάδες βρώμης και σύκα αρωματισμένα με μαστιχέλαιο, που θα δώσουν στο πρωινό σου τη γεύση και την ενέργεια που έχεις ανάγκη. Θα τα βρεις όλα στο Mastiha Shop. Με αυτό τον τρόπο δεν θα πεινάσεις γρήγορα στη δουλειά ενώ τα επίπεδα ενέργειάς σου θα διατηρηθούν σταθερά.

Ενυδάτωση

Μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Μέσα στο οκτάωρο εργασίας ο στόχος σου πρέπει να είναι να καταναλώσεις τουλάχιστον μισό λίτρο νερό. Επίσης περιόρισε τα αναψυκτικά καθώς και τους πολλούς καφέδες με ζάχαρη και απόφυγε τα μικρά συνοδευτικά όπως μπισκότα, κουλουράκια, κ.λπ.

Αντί γλυκού

Αν θέλεις κάτι γλυκό, επίλεξε ρυζόγαλο, κρέμα καραμελέ, ένα μικρό κομματάκι μαύρης σοκολάτας ή ένα ζελέ τύπου light. Άλλες γευστικές και θρεπτικές επιλογές είναι τα λουκούμια με μαστίχα ή με ξηρούς καρπούς και φρούτα, ένα - δύο μπισκότα με κρέμα μαστίχας ή το παραδοσιακό υποβρύχιο με τη γλυκιά γεύση και ανάμνηση της παιδικής σου ηλικίας και πολλές άλλες επιλογές που θα ανακαλύψεις στο Mastiha Shop.  

Χορταστικά σνακ

Επίλεξε σνακ που μπορούν να σε κρατήσουν αρκετή ώρα χορτάτο και να σου χαρίσουν ενέργεια. Τέτοιες επιλογές αποτελούν κάποιες μπάρες δημητριακών, κράκερς ή κριτσίνια ολικής άλεσης, ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, ξηρά φρούτα με ξηρούς καρπούς και φυσικά οι ανάλατοι και ακαβούρντιστοι ξηροί καρποί. Επίσης ένα φρούτο, καρότο, λίγο αγγουράκι ή μια σαλάτα με λαχανικά εποχής, αποτελούν εξαιρετικές λύσεις για snack. Τέλος μπορείς να επιλέξεις και γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά) καθώς και σε χορταίνουν και εμπεριέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

Τι να θυμάσαι: Με μία μόνο επίσκεψη στο Mastiha Shop, μπορείς να έχεις όλα όσα προτείνονται πιο πάνω, αναβαθμίζοντας εύκολα και γρήγορα τη διατροφή σου στο γραφείο.

Διάβασε ακόμα:

Το Ελληνικό Superfood Που Σου Κάνει Καλό

3 Ροφήματα Που Σου Χαρίζουν Ενέργεια

Έφαγες Πρωινό;

ΔΙΑΤΡΟΦΗ