5 Τροφές Για Ένα Ισχυρότερο Ανοσοποιητικό

Ενίσχυσε την άμυνά σου... τρώγοντας.


Credit: Lesly Juarez/ Unsplash

Ο κλινικός διαιτολόγος Χάρης Γεωργακάκης προτείνει τις πέντε καλύτερες τροφές για ένα ανοσοποιητικό σε θέση μάχης απέναντι σε ιώσεις και κρυολογήματα.

Πορτοκαλί πιπεριά

Μπορεί να νομίζετε ότι το πορτοκάλι είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C, δεν είναι όμως η καλύτερη. Η πορτοκαλιά πιπεριά έχει πολλαπλάσια ποσότητα βιταμίνης C και είναι το λαχανικό με τη μεγαλύτερη ποσότητα σε αυτή την ανοσοπροστατευτική βιταμίνη.

Ακτινίδιο

Το φρούτο με την υψηλότερη συγκέντρωση σε βιταμίνη C, αφού δύο ακτινίδια την ημέρα υπερκαλύπτουν την ημερήσια ανάγκη μας σε αυτήν.

Βραζιλιάνικα φιστίκια (Brazilian nuts)

Ένας ξηρός καρπός όχι τόσο διάσημος, αλλά ξεχωριστός λόγω του μεγάλου μεγέθους του, αφού μοιάζει με τεράστιο καθαρισμένο αμύγδαλο. Αποτελεί μία από τις καλύτερες πηγές σεληνίου, το οποίο είναι συστατικό ενός ισχυρού ενζυμικού συστήματος μέσα στο σώμα μας και ρυθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αντιοξειδωτική μας προστασία, που είναι απαραίτητη για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό.

Κεφίρ

Περιέχει από τη φύση του προβιοτικούς οργανισμούς, φιλικά δηλαδή προς το έντερό μας βακτήρια, τα οποία ενισχύουν την εντερική μας χλωρίδα, η οποία με τη σειρά της αποτελεί την πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι στα παθογόνα μικρόβια και τους ιούς.

Ψάρια και θαλασσινά

Περιέχουν σημαντικές ποσότητες ψευδαργύρου, που είναι ένα ανοσορυθμιστικό συστατικό. Γι' αυτό περιέχεται και στα περισσότερα συμπληρώματα διατροφής για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Ο Χάρης Γεωργακάκης είναι Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc και Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιαγγειακής Υγείας και Διατροφής.

Διάβασε ακόμα:

Κρυολόγησες; Βρες Τη Λύση Στο Πιάτο Σου 

Tι Πρέπει Να Τρώει Ένα Παιδί Όταν Έχει Ίωση;

ΥΓΕΙΑ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ